Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Hoewel ik niet kan tippen aan die prachtige vogel-foto's die ik af en toe voorbij zie komen, wilden ik deze toch even delen. Hier vlakbij heeft een specht een huisje gemaakt. Zo leuk, heel de dag komt er gekwetter uit de boom. Je kan er gewoon bij gaan staan en hoeft nooit lang te wachten of dan komt mams of paps (geen idee) om een hongerig maagje te vullen en het nest wat op te ruimen.
Daar komt ze al:
Het gat in de boom:
Even schoonmaken binnen:
Wat een troep maken ze binnen, even wat zooi weggooien:
Thanx! Deze zit niet zo hoog, nadat we een paar keer katten verjaagd hebben, hebben we de boomstam nu een jasje gegeven zodat het nest niet leeggeroofd wordt. De gemeente vond het te veel werk, maar vond het goed als we het zelf deden.
Een hele mooie serie! Echt gaaf dat een jong zich ook even laat zien!
Ik was van plan om ook serie foto's te maken van een merel en de jongen, helaas zag ik gisteravond een ekster een jong wegkapen, blijkbaar was hij al eerder geweest want toen ik daar kwam was het hele nest al leeg
Bink2009 schreef:Een hele mooie serie! Echt gaaf dat een jong zich ook even laat zien!
Ik was van plan om ook serie foto's te maken van een merel en de jongen, helaas zag ik gisteravond een ekster een jong wegkapen, blijkbaar was hij al eerder geweest want toen ik daar kwam was het hele nest al leeg
sbientje schreef:spechten zijn vaak zo moeilijk te spotten. Je hoort ze wel maar ziet ze nauwelijks. Mooie bijzondere foto's hoor!
Ja, hier ook hoor. Als je ze per ongeluk een keer ziet, lopen ze altijd snel naar de andere kant van de boomstam.
Maar nu met dat nest is het hardstikke leuk, je kan ze gewoon rustig bekijken, ze komen elke keer terug