Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Nanna schreef:Wat een leuke beestjes, ik vind ze zo geinig met die rukkerige beweginkjes
Ze maken ook zo´n apart geluidje en zijn echt brutaal
Die onderste foto bijv daar ging dat prairie hondje gewoon echt zo staan.
En 1 van die jongen die sprong op een ander jong en beet speels in zijn staart toen ik het zag hield ik de camera gereed zag ik zon jong kijken en ineens vloog die op me af van niks geen foto haha.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Echt supermooie foto's! Ik vind wel dat je foto's echt verbeterd zijn tov. vroeger. (Niet dat ze toen zo slecht waren of zo, maar er zit toch veel verschil op met nu.)
Ilupa schreef:Echt supermooie foto's! Ik vind wel dat je foto's echt verbeterd zijn tov. vroeger. (Niet dat ze toen zo slecht waren of zo, maar er zit toch veel verschil op met nu.)
Ilupa schreef:Echt supermooie foto's! Ik vind wel dat je foto's echt verbeterd zijn tov. vroeger. (Niet dat ze toen zo slecht waren of zo, maar er zit toch veel verschil op met nu.)
Dank je wel. Al vind ik deze foto´s niet van mijn besten. allen zonder statief en snel vanuit de hand was met moeders in de dierentuin en waren er pas smiddags. Ik was er als kind voor het laatst maar wat is Blijdorp groot geworden helaas hebben we ook niet alles gezien.
Helaas werd ik van veel verblijven zoals van de tijger die echt zielig in zijn nachthok heen en weer liep te ijsberen niet vrolijk en veel dieren zaten achter vies glas. Maar de prairie hondjes hadden het echt naar hun zin en zaten er royaal bij zo zou ik alles wel willen zien.
Ik moet er trouwens altijd stiekem wel een beetje om lachen dat je tegenwoordig in jouw foto-topics er altijd bij zet dat ze "niet allemaal scherp of goed zijn" om de commentaar-golf (zoals die er vroeger wel eens kwam op jou foto's) gelijk voor te zijn.
Je hoeft in ieder geval niet meer bang te zijn, ze zijn echt beter geworden.
dat soort dingen werkt vaak wel, maar soms zijn foto`s gewoon te leuk, ook als zijn ze niet haar en haar scherp
zou toch te gek zijn als je die niet kon laten zien
Ilupa schreef:Ik moet er trouwens altijd stiekem wel een beetje om lachen dat je tegenwoordig in jouw foto-topics er altijd bij zet dat ze "niet allemaal scherp of goed zijn" om de commentaar-golf (zoals die er vroeger wel eens kwam op jou foto's) gelijk voor te zijn.
Je hoeft in ieder geval niet meer bang te zijn, ze zijn echt beter geworden.
Ik kan me er iets bij voorstellen dat je erom moet lachen.
S@ndr@ schreef:dat soort dingen werkt vaak wel, maar soms zijn foto`s gewoon te leuk, ook als zijn ze niet haar en haar scherp
zou toch te gek zijn als je die niet kon laten zien
Nou idd en ik blijf ook echt wel de leuke onscherpe foto´s plaatsen hoor. Als gewoon leuk zijn.