Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
lor1_1984 schreef:
Ze hebben ook een badje in hun bak, maar die schijten ze binnen no-time onder en de temperatuur blijft vrij laag.
Als je ze in bad zet, kun je ze in handwarm water laten badderen, wat ze geweldig vinden.
Stomme vraag, maar hoe weet je nou wat een slak geweldig vindt? Gaat hij dan schuimen of springen?
Prachtige beesten En liever braaf in een bakje, dan los in mijn tuin.
Ennehhh... schuimen is inderdaad niet goed. Dat betekent flinke stress!
(zag ik oa bij een groep tuintoeristen die ik 10 minuutjes in een zakje vervoerde naar het bos).
Het weekendbaasje van Salina, Pipra en Cayenne. Het echte baasje van Jasmine (kat), Miss Piggy en Hartje (cavia). Mr en Mrs Blue, Lessa en Vanyel (parkiet)
Ieuw , die hele grote! Wist niet eens dat slakken zo monsterlijk groot konden worden.
Heb hier hele families in mijn tuin en kwam laatst een ontbindende slak tegen in een bak water, dat was ook een "ik ga even over mijn nek momentje".
Laat ze verder maar begaan maar kieper ze wel van mijn planten af!
Ach ja ieder zijn hobby.
Zo wil mijn zoontje van 7 graag een baardagaam, ja hoe kom je erop? Maar dat mag dan wel van mij, die zijn wel grappig om te zien en die kun je ook goed tam krijgen.
lor1_1984 schreef:Als ze gaan schuimen of springen is er volgens mij iets goed mis.
Nee ze gaan zegmaar met hun koppie telkens onder water en dan heen en weer zwaaien en af en toe richten ze hun kop op en buigen dan wat naar achteren toe.
Als ze het niet prettig meer vinden gaan ze heel rap het water uit, zet je ze dan terug dan gaan ze nog rapper het water weer uit.
Hmm.. Ik begin er wel de lol van in te zien, van die slakken!
Wat grappig zeg! En ook leuk dat je ze kan horen kauwen.
Wat een heerlijk topic zo voor het slapen gaan, heb meerdere keren geproest vaan het lachen. Doe nu mijn telefoon uit en ga slapen. Hoop niet dat ik nachtmerries krijg als die van Nanna, met reuze slakken die dicht aan mij vast zuigen...
Dat vond ik ook: hoeveel knoflook moet je daar wel niet bijdoen
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Nanna schreef:Voordeel van zo'n buitenlandse slak is wel dat ze er niet, net zoals de buitenlandse honden, als een haas vandoor gaan als de paniek toeslaat.
En al doen ze dat wel, ze zijn makkelijk ingehaald
maar echt zeg, wat een joekels ik vind ze wel apart om te zien maar niet om zelf te hebben maar ja ieder zijn meug hé
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite