Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Wat een schatje, als je niet gezegd had dat je ze door het raam had geschoten zou ik het niet eens in de gaten hebben.
Mooie loepzuivere foto's.
Gaaf hoor je ziet ieder haartje zitten.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
Ptje schreef:Wat een schatje, als je niet gezegd had dat je ze door het raam had geschoten zou ik het niet eens in de gaten hebben.
Mooie loepzuivere foto's.
Gaaf hoor je ziet ieder haartje zitten.
Precies, echt prachtig en wat zijn het toch mooie diertjes!
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Tara schreef:Zeg Jip, ik heb een tijdje geleden nog eens gevraagd hoe jij al die vogels in je tuin kreeg, weet je dat nog?
Wij hebben van de week een 'vogelvoerkooi' opgehangen, waar de kauwen niets mee kunnen, en ineens hebben we allemaal musjes in de tuin.
Zij kunnen tussen de tralies door, om bij het voersilootje te komen pikken. Het heeft rap kond gedaan, want we hebben er nog nooit zoveel gezien!
Nu wil ik nog een tweede kooitje hebben, voor een pindasilo. Voor de meesjes.
Het is zo enig om te zien wat er allemaal gebeurt!
Een doorlopende voorstelling hè, die vogeltjes in de tuin.
Wij hadden al een aantal weken geen pindakaaspotje meer hangen, en vlak nadat Eric er gisteren een nieuwe in deed verscheen bijvoorbeeld de grote bonte specht al weer om er van te komen snoepen. Bizar hoe snel die vogels dat soort dingen allemaal in de gaten hebben.
Hier zit nu Rossi van de vers aangevulde noten te snoepen.
Tara schreef:Zeg Jip, ik heb een tijdje geleden nog eens gevraagd hoe jij al die vogels in je tuin kreeg, weet je dat nog?
Wij hebben van de week een 'vogelvoerkooi' opgehangen, waar de kauwen niets mee kunnen, en ineens hebben we allemaal musjes in de tuin.
Zij kunnen tussen de tralies door, om bij het voersilootje te komen pikken. Het heeft rap kond gedaan, want we hebben er nog nooit zoveel gezien!
Nu wil ik nog een tweede kooitje hebben, voor een pindasilo. Voor de meesjes.
Het is zo enig om te zien wat er allemaal gebeurt!
Het is ook heel gezellig zoveel vogels in de tuin
Ben trouwens wel jaloers op jou kauwen, die zitten hier niet.
Alleen kraaien en die zijn z onwijs schuw, die krijg ik haast niet op de foto.
Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
Tara schreef:
Je mag ze allemaal hebben, weg met die beesten! Wanneer kom je ze halen? Ik geef je nog een appeltaart mee voor de moeite!
Wij wonen in het centrum van het dorp, en ze veroorzaken gewoon echt heel veel overlast.
Schuw zijn ze allerminst, ze zijn bijna opdringerig.
De houtduiven die hier landen vind ik nog wel grappig, en ze vormen een enige bron van vermaak voor de honden.
Hier stikt het van de houtduiven, zijn nu ook veel nesten, wil ze wel ruilen voor de kauwen
Kauwen hebben van die prachtige blauwe ogen, zo mooi vind ik dat.
Nou hier zijn kauwen genoeg, heb 2 nesten in mijn stal haha ik zal eens kijken of ik daar een foto van kan maken.
Die eekhoorn is wel heel schattig, die heb ik niet hier.,
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Tara schreef:
Je mag ze allemaal hebben, weg met die beesten! Wanneer kom je ze halen? Ik geef je nog een appeltaart mee voor de moeite!
Wij wonen in het centrum van het dorp, en ze veroorzaken gewoon echt heel veel overlast.
Schuw zijn ze allerminst, ze zijn bijna opdringerig.
De houtduiven die hier landen vind ik nog wel grappig, en ze vormen een enige bron van vermaak voor de honden.
Hier stikt het van de houtduiven, zijn nu ook veel nesten, wil ze wel ruilen voor de kauwen
Kauwen hebben van die prachtige blauwe ogen, zo mooi vind ik dat.
Goede ruil, die houtduiven smaken heerlijk!
Ze zijn ook goed vetgemest
ze moesten eens weten......
cloris schreef:Nou hier zijn kauwen genoeg, heb 2 nesten in mijn stal haha ik zal eens kijken of ik daar een foto van kan maken.
heb je ze toch niet van idee kunnen doen veranderen ?
Haha nee, maar het nest waar ik het toen over had was lange tijd stil, tot we gepiep hoorden uit een hele andere hoek en we erachter kwamen dat er nog een verstopt nest zat, sinds gister hoor ik ook heel zacht gepiep uit het bekende nest
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...