Moderator: moderatorteam

Dankje! En ja daar ben ik ook vreselijk jaloers op haha!Nanna schreef:Prachtige katten, wat een wijze blik ook.
En ik ben jaloers op de oogmake-up van die zilver....

Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeiteJa he, helaas is het poesje niet zo scherp op die foto. Maar daar kun je goed het verschil zien.Nanna schreef:Mooi ook hoe je prachtig geslachtstype kunt zien op die laatste foto.

Ja ze worden ook tot op het bot verwend hoor haha. Nog net geen gouden bordjes en zijden servetjesPtje schreef:Wow, wat een koninklijke uitstraling hebben ze.
Als ik zulke katten had zou ik me op zijn minst schuldig voelen als ze niet van gouden bordjes mochten eten met zijden servetjes voor en dan natuurlijk het beste voer wat er voor ze te krijgen is hé![]()
Heel erg mooi en ze zijn flink gegroeid ook.

Ja ik ben ook eigenlijk vooral echt gevallen voor het karakter van de Ocicat, ze zijn speels, nieuwsgierig, gek, lief, kroelerig, voor niemand bang, echt allemans vrienden, en soms stront vervelend. Ja ik hou er vanSanner schreef:Oh wauw, ik vind ze zo gaaf!
In het pension waar ik werk komen er ook wel eens drie. Die hebben ook echt een leuk karakter.