Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Superhond

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Laura & Leroy
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouvier
Aantal honden: 1

Superhond

Ongelezen bericht door Laura & Leroy »

Hebben jullie ook wel eens dat de hond wat, laten we zeggen, overschat wordt door anderen? Ik heb het best regelmatig, klets lekker mee en achteraf lach ik me rot. Voorbeeldjes:

De buren zijn zo blij dat ze Leroy als buur hebben, want dat geeft toch wel een heel veilig gevoel. Ik vond het zo lief, maar het zal hem echt een rotzorg zijn als het huis van de buren 's nachts leeggeroofd wordt.

Of van de winter, we liepen langs een watertje waar mogelijk iemand onder water lag. Werd me gevraagd of ik Leroy er niet in kon sturen. Ja, en dan :19: komt ie terug met een drenkeling in z'n bek?

Ik moet er wel om lachen hoor :mrgreen: Ben erg blij met mijn hond met heldenstatus.
Hebben jullie zoiets ook wel eens gehad?
Och lieverd, ik kijk toch niet naar andere honden.
Afbeelding
Corneliana
Zeer actief

Re: Superhond

Ongelezen bericht door Corneliana »

ja, altijd
buurvrouw verderop vind het heel prettig dat Sky waaks is.
want zij denkt dat als er bij haar ingebroken wordt hij bij die inbreker komt ofzo?
kayleigh*
Zeer actief
Mijn ras(sen): X Duitse Herder / Schotse Collie
Oudduitse herder
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door kayleigh* »

Buurman vind het fijn dat Kira wel eens aanslaat. Zo zal er minder snel bij hem ingebroken worden.
Afbeelding
RIP Bonny 10-03-1999? - 06-04-2011
maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door maart »

Een gezin die kwam kijken voor een hond, alles verteld, hond volop geaaid, mee gewandeld, kind hing rond de nek van de hond etc...

ineens de man op fluistertoon tegen me 'enneuh... wat is het codewoord?'

Ik zo van, euh, welk codewoord? :hmmm:

'wel ja, het codewoord om die hond mensen te laten aanvallen' :wink: :wink: :wink: :wink:

Mensen zijn zonder hond vertrokken :F:
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

Mijn buurvrouw denkt dat csiva een schoothondje is.. Ik denk dat als ze haar 2 dagen is huis heeft ze gillend gek wordt :F:
billy
Erelid
Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door billy »

Bijna niemand hier in de buurt weet dat Baco een Kaukaas is :mrgreen: , en dan staan ze hem te aaien en hebben het ondertussen over gevaarlijke rassen. :LOL:
Dus hier wordt Baco onderschat :wink:
Afbeelding
DebbieZ
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dwergpoedel, Galgo Espagnol

Ongelezen bericht door DebbieZ »

Haha, zo herkenbaar. Hier wordt Japie echt als een engeltje gezien. Iedereen wil hem wel hebben en iedereen is zo dol op hem. Maar ik denk dat een dag leven met Japie en zijn allergie en zijn manipulatietechnieken en zijn gegil en zijn dramaqueenerige en zijn jeuk en zijn gedoetjes toch echt niet is wat ze van hem verwachten. Hij toont zich als een heerlijk en geweldig schoothondje, knuffelaartje en koddig mormeltje. En hij weet donders goed waar hij mee bezig is...:-D

Hij heeft bij ons net nog de boel op stelten gezet door tijdens de wandeling te gaan gillen, er was klaarblijkelijk weer iets mis met zijn neus, ik denk dat de wind ertegenaan blies!!!
Paisley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie

Ongelezen bericht door Paisley »

Laura & Leroy schreef:

Of van de winter, we liepen langs een watertje waar mogelijk iemand onder water lag. Werd me gevraagd of ik Leroy er niet in kon sturen. Ja, en dan :19: komt ie terug met een drenkeling in z'n bek?
Whahaha geweldig. Toch kan je hond misschien wel wat betekenen. Ik weet zeker dat die van mij enorm tekeer gaat als ze een mens roerloos in het water ziet/ruikt liggen. Ze blafte laatst naar een standbeeld wat in een park in het water stond. Mensen staan niet in het water, dat is gek, ik ga blaffen :scratch:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”