Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
En over dat eerste vogeltje die lijkt op vogeltjes die ik hier een paar weken terug heb gezien. Die waren heel klein echt nog veel kleiner dan een mus, is het vogeltje foto ook zo klein? Dan is het waarschijnlijk het zelfde vogeltje ik vroeg het me ook af. Ik vond ze heeel erg leuk zaten er veel in en om 2 bomen. Ze maakte ook een schattig geluidje heel apart.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
En over dat eerste vogeltje die lijkt op vogeltjes die ik hier een paar weken terug heb gezien. Die waren heel klein echt nog veel kleiner dan een mus, is het vogeltje foto ook zo klein? Dan is het waarschijnlijk het zelfde vogeltje ik vroeg het me ook af. Ik vond ze heeel erg leuk zaten er veel in en om 2 bomen. Ze maakte ook een schattig geluidje heel apart.
Ze zijn niet zo heel klein , heb het even opgezocht, ze zijn 13-15 cm, de mus is 14-16 cm.
Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
Ze zijn niet zo heel klein , heb het even opgezocht, ze zijn 13-15 cm, de mus is 14-16 cm.
Ok verder lijkt hij er echt heel veel op.
Het formaatje vogel is van een veldmuisje dus echt heel klein maar ik vond ze zo leuk.
Ik zie ze nu alleen niet meer. Maar komt misschien nog wel.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..