Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Ik had bewust een pluk haar wat ik van de honden af geplukt had in de tuin gelegd op het gras, voor de vogels die momenteel druk doende zijn met het bouwen van hun nesten. Dat hadden ze heel snel door, en in no time was het haar vakkundig opgeruimd door diverse vogeltjes:
Iew, ik heb haar aan mijn poten!
Hop!
Mees met snor
Geen ruzie hoor, er is genoeg voor jullie allebei!
En onze Knabbel aan het eind van de dag:
Laatst gewijzigd door LongFields op 05 mei 2013 21:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Leuke foto's!
Ik borstel de honden bijna altijd buiten, vanwege de rondvliegende haren in huis, en hier zijn de vogels er ook altijd erg blij mee.
Die eekhoorn is echt leuk!
Ik zag er van de week bijna een onder een auto komen, was midden in Amersfoort, had ze daar nog niet eerder gezien.
Het was vlakbij het ziekenhuis en dat gaat over een tijdje gesloopt worden. Ik hoop wel dat ze er gewoon blijven wonen. Er is genoeg bos omheen, maar toch, met al dat gesloop en daarna de nieuwbouw...
Leuke foto's. Wat grappig is om te zien is dat het mannetjes zijn. Zowel de mus als de solo-koolmees. Dus dat betekent dat de mussenmannen en de koolmeesmannen blijkbaar goed meehelpen met de nestbouw. Iets dat ik niet wist. Ik dacht dat dat vrouwenwerk was bij die vogels. Zo leer je nog eens wat.
Heel veel (water)vogelsoorten zijn erg goed in het bouwen en onderhouden van de onderkomens van hun kroost Wij volgen al jaren de meerkoeten in de vijver bij ons werk. De koolmezen en pimpelmezen hier zitten in de platenbakken te schetteren en plukken, want ook ik leg daar vaak wat haar van de honden in.
Prachtige foto's zeg, het lukt mij niet ze zo mooi scherp te krijgen.
Die laatste vogelfoto haha geweldig, helemaal verscholen achter het haar.
Men jij kunt echt mooie foto's maken, leuk te zien hoe blij ze zijn met een pluk haar.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
Wat een lekkere zachte nestjes zullen er gebouwd worden
Hier laat ik in het voorjaar ook altijd waar haartjes van Yvar in de tuin liggen, ik kan nl altijd buiten omdat de haartjes anders overal heen zweven.
En die eekhoorn is geweldig!
Groetjes Anja en de Goldenknuffels van Yvar en in mijn dierbare herinnering Kyra
laeken schreef:Leuke foto's. Wat grappig is om te zien is dat het mannetjes zijn. Zowel de mus als de solo-koolmees. Dus dat betekent dat de mussenmannen en de koolmeesmannen blijkbaar goed meehelpen met de nestbouw. Iets dat ik niet wist. Ik dacht dat dat vrouwenwerk was bij die vogels. Zo leer je nog eens wat.
Dat is heel grappig inderdaad. Hoe zie je wie de man is aan de koolmees trouwens, dat weet ik dan weer niet?
laeken schreef:Leuke foto's. Wat grappig is om te zien is dat het mannetjes zijn. Zowel de mus als de solo-koolmees. Dus dat betekent dat de mussenmannen en de koolmeesmannen blijkbaar goed meehelpen met de nestbouw. Iets dat ik niet wist. Ik dacht dat dat vrouwenwerk was bij die vogels. Zo leer je nog eens wat.
Dat is heel grappig inderdaad. Hoe zie je wie de man is aan de koolmees trouwens, dat weet ik dan weer niet?
De man van de koolmees heeft een twee keer zo brede zwarte streep op de borst. Ook loopt die door tot tussen de pootjes. Dit is een vrouwtje. Vergelijk maar eens met jouw vogeltje
De man van de koolmees heeft een twee keer zo brede zwarte streep op de borst. Ook loopt die door tot tussen de pootjes. Dit is een vrouwtje. Vergelijk maar eens met jouw vogeltje
Vanavon hoorde ik vreemde geluidjes, en bleken er 2 eekhoorns in de tuin aan het donderjagen te zijn. Tegen de tijd dat ik mijn camera gepakt had was er eentje weg, maar Rossi zat nog in een boompje in de tuin:
Dood gras (felix' pishoek ) is hier ook favoriet, en schapenwol uit het prikkeldraad.
Eekhoorns in de tuin is wel héél erg leuk trouwens!
Dan heb je écht iets om naar te kijken
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen. Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Gaaf zeg! hier zitten ze op PI en Elvis om nog wat haren eraf te halen maar het is me nog niet gelukt om daar foto's van te maken en die eekhoorn, super!!!
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...