Moderator: moderatorteam

Yep, het veld is omheind. Is een hondenlosloopveldje in een park hier in de buurt (ik weet niet of je bekend bent in het zuiden van Limburg?). Hier hebben we er meerdere van in onze gemeente, maar de meesten zijn redelijk klein en vooral een hondenpoepveldje. Deze is een stuk groter en ingericht met zitbankjes enz. zodat je er ook echt een tijdje kunt spelen, balletje gooien enzo. Hier ga ik heen omdat ze echt nog niet betrouwbaar los kan lopen, maar ze dit wel nodig heeft met de energie die ze heeft. Ik ben bezig met aandacht voor mij en hierkomen als ik roep, maar vooral de eerste paar minuten is alles om haar heen interessanter dan ik... Dan is het dus ideaal om zo'n veldje in de buurt te hebben!madred schreef:Mooie hond hoor!
Waar is dat mooie, omheinde? veld?

Ze is inderdaad redelijk groot, net iets groter dan mijn eigen hond. Ze is pas 10 maanden, dus ik verwacht dat ze nu niet meer groeit. In de hoogte dan, ik verwacht dat ze wel nog iets breder wordt als ze uitzwaart. (dat heet toch zo, of niet?Eefje83 schreef:onze eerste liefde bij HZ maar toch ergens een twijfel omdat ze al zo groot was,en nog niet uitgegroeid.Zodoende kwam Sookie,die was iets kleiner wat beter bij ons in huis past.
Maar ze blijft iets speciaals hebben,hopelijk vind ze snel een blijvend huisje!
Ja, het is een zijnelleke schreef:Een vrolijk typje zo te zien. Is het een zij?

dat dacht ik ook! past heeeel goed naast die muppet die hier al rond loopt!massam schreef:ik wil haar hebben!
Dat kan!massam schreef:ik wil haar hebben!

Ik vind dat ze beter bij eentje pastIrisz schreef:Wat een leukerd!!![]()
Past best bij 3 Ridgebacks toch????
Volgens mij ben ik haar tweede opvanghuis, dus dat valt wel mee. Al was het voor haar natuurlijk het leukste en beste als ze inmiddels al een eigen mandje had gevonden. Ik verbaas me er ook over dat dat niet zo is. Ze is echt zoooo leuk en daarbij een mooie hond. Ik zou verwachten dat zo'n hond zo weg is...Machie schreef:Achje, alweer een nieuw opvanghuis voor haar? Ze heeft er al meerdere gezien toch?
Ik vind haar iig prachtig! Aansprekende hond