Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Mensen met honden in Rotterdam?

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

meow
Vaste gebruiker

Mensen met honden in Rotterdam?

Ongelezen bericht door meow »

Al tijden ben ik me aan het voorbereiden op een hondje, en nu ik een (part-time) baan heb kan ik eindelijk echt gaan rondkijken! Ik heb waarschijnlijk ook al iemand die op hem kan gaan passen als ik moet werken dus het enige wat ik moet doen is een buffertje sparen en voorpret hebben :cheer:

Nu ga ik vanaf donderdag een weekje op een hond van een vriendin passen, hij komt een weekje bij me omdat ik graag wil weten waar je op moet letten als je eenmaal een hond hebt (ja, ik ben een ontzettende perfectionist, hahaha). En als dat allemaal goed gaat ga ik dus waarschijnlijk naar de toller (tollertales) vereniging, want dat ras (grootte, uiterlijk en karakter) spreken me ontzettend aan, echt de hond die ik zoek.

Genoeg er omheen gepraat: ik vroeg me af of hier veel mensen uit Rotterdam komen? In de buurt heb ik een park en voor mijn huis heb ik ook een stuk gras/water waar ik voor de korte uitlaatrondjes zou kunnen lopen. Maar ik zou graag ideeën uit willen wisselen voor plekken om uit te laten (ik ga graag met het OV, dus andere plaatsen is geen probleem) en eventueel in de toekomst ook samen uitlaten of misschien af en toe op elkaars hond passen mocht het nodig zijn.

Misschien is dit niet helemaal het geschikte topic, maar ik probeer het gewoon! haha :blah: :blah:
bellabeest
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2x kruising spaanse waterhond ratonero
1x kruising labrador border collie
1x kruising erdelyi kopó
1x spaans markiesje
Aantal honden: 5

Re: Mensen met honden in Rotterdam?

Ongelezen bericht door bellabeest »

ik ga regelmatig wandelen in het lage bergsche bos met mijn roedeltje mocht je het leuk vinden kunnen we keertje samen wandele
Afbeelding
meow
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door meow »

Klinkt goed! Ik heb het even opgezocht, het is op zich wel bereikbaar met het OV, en dan nog een stukje lopen.
Joand
geregistreerd lid
Mijn ras(sen): Amerikaanse stafford
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Joand »

hi,

Ik woon met mij stafford midden in het centrum.
het ligt er natuurlijk aan waar je woont in rotterdam maar in het centrum laat ik hem altijd uit bij de boompjes lang het water en ik doe altijd een lange wandeling naar het Erasmus park of naar de Kralingse plas.
bij het Erasmus park en de Kralingse plassen kom je altijd nog wel andere honden tegen zondat ze lekker kunnen rennen :D
Ik wist niet goed wat ik moest neerzetten. dus hier mijn hond met een pannenkoek op z'n hoofd :D

Afbeelding
primera
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse Bullterrier
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door primera »

ik kom regelmatig in het zuiderpark en het clarabos. Je kan er best stukken lopen en er zijn genoeg andere honden op de route.
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”