Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Vandaag gekregen en ik ben er zo ontzettend blij mee.
Toen Zazoe overleed heb ik de flosjes van zijn oren eraf geknipt.
Deze zijn nu voor een deel verwerkt in deze kraal.
Jammer dat ik hem niet beter op de foto krijg want in het echt is hij nog mooier.
Super mooi Sanne! Het is fijn om zo'n herinnering te hebben. Ik heb een glasbedel met as erin aan mijn trollbeads armband hangen en daar ben ik nog elke dag erg blij mee. Dat zal jij vast en zeker ook zijn met dit sierraad!
Welkom Ollie!
Goodbye my friend... Rex, *01-05-2001 / † 23-08-2012
Anja schreef:Wat mooi!!
Ik heb er niet aan gedacht om wat haar van Max te bewaren. En nu zag ik pas dat je pandora kralen kan laten maken met haar erin. Zonde
Oh wat zonde....
Ik vind dat altijd zo erg als mensen daar later achter komen.
Anja schreef:Wat mooi!!
Ik heb er niet aan gedacht om wat haar van Max te bewaren. En nu zag ik pas dat je pandora kralen kan laten maken met haar erin. Zonde
Misschien vind je nog haren in de borstel of kussen?
Hilde schreef:Heel mooi!! Ik heb er wel eens over gedacht.. Beau heeft natuurlijk ook kort haar dus dat is lastig, maar die haren aan de oren is een goed idee!
Je kunt ook altijd vragen of de dierenarts er een stukje af scheert.
maar Zazoe had van die mooie flosjes bij zijn oren.
Ik heb er ook nooit aan gedacht. Heb nog wel een tuig wat vol zit met haren van Yuki (dat mag ook nergens heen) maar dat is nooit genoeg en zou ik 1 voor 1 moeten lospulken. Wel een flink stuk tand ooit gevonden in zijn mand, dat koester ik en wil ik ooit iets mee.........
Eventhough you're gone, we're still a team'. (r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)