Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
winniedekoe schreef:geef mij Serah maar O_o wat een mooie kat!
Sookie schreef:Mooi jasje heeft Serah
Het is een echte prinses, alhoewel ze zich voornamelijk als een draakje gedraagd.
Als je mevrouw op haar donder geeft reageerd ze zich gegarandeerd af door nog even iets van de tafel te meppen
Maar ook ontzettend slim & leergierig. Ze is echt een leuk beest en niet alleen een mooi vachtje.
Nanna schreef:Zo'n mooie raspoes laat je toch niet buiten lopen hè?
Neenee De nieuwe buitenren is al in aanbouw, een stuk groter dus daar kunnen ze mooi in spelen.
Verder is het binnen op de bovenverdieping één groot speelparadijs voor ze en vermaken ze zich prima zo.
Die zwarte zal als er deuren open staan bij mensen naar binnen wandelen en dat is ook weer niet de bedoeling
Wat een leukerds! Al heb ik stiekem een beetje voorkeur voor de zwarte. Maar dat zal wel komen omdat ik er zelf ook één heb die echt precies zo naast me op de bank ligt. Ik wil niet je topic vervuilen, maar volgens mij heb ik de tweelingbroer van Nero
Ik ben trouwens benieuwd hoe je ren uiteindelijk wordt. Plaats je daar ook foto's van tegen die tijd?
Punzel schreef:Wat een leukerds! Al heb ik stiekem een beetje voorkeur voor de zwarte. Maar dat zal wel komen omdat ik er zelf ook één heb die echt precies zo naast me op de bank ligt. Ik wil niet je topic vervuilen, maar volgens mij heb ik de tweelingbroer van Nero
Ik ben trouwens benieuwd hoe je ren uiteindelijk wordt. Plaats je daar ook foto's van tegen die tijd?
Ik geloof ook het ook haha, wat leuk om te zien! Mensen vallen vaak gelijk voor Serah maar Nero is degene met het leukste karakter.
Die kat is ontzettend komisch en oh zo lief.