Nu wordt het flink werken aan zijn terughoudendheid. Gelukkig is hij wel erg nieuwsgierig en nog erg jong, dus het kan nog alle kanten op.

Moderator: moderatorteam

Haha, ik heb je net ge-PB'tJion schreef:Oi wat een ontzettende leukerd!![]()
![]()
Wanneer gaan we wandelen?
Haha ik zag t staan nu jadagmar88 schreef:![]()
Alleen steffert puppies van marktplaats zijn groffer![]()
Leuk ding, hopelijk trekt hij goed bij!
Bij Pjotr wint de nieuwsgierigheid het uiteindelijk toch altijd
Ja, het is ook echt een leuk ding. Ik denk ook dat die nieuwsgierigheid hem uiteindelijk wel uit zijn schulp doet kruipen. En hij is jong en speels, dus als het ijs eenmaal gebroken is, is hij gewoon een blije, vrije pup, zoals vanmorgen toen hij met Mila speelde.dagmar88 schreef:Leuk ding, hopelijk trekt hij goed bij!
DeDiana schreef:Ja, het is ook echt een leuk ding. Ik denk ook dat die nieuwsgierigheid hem uiteindelijk wel uit zijn schulp doet kruipen. En hij is jong en speels, dus als het ijs eenmaal gebroken is, is hij gewoon een blije, vrije pup, zoals vanmorgen toen hij met Mila speelde.dagmar88 schreef:Leuk ding, hopelijk trekt hij goed bij!

Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite

Ja! Ik ga ervan uit dat hij er dan nog is, dus dan komt hij mee.Lucia schreef:Wat een hummel om te zien zeg!
Komt hij mee volgende week?
Mila vindt hem leuk; hij is heel beleefd en onderdanig én speels, en dat is precies hoe zij ze graag heeftLucia schreef:Leuk, hoe vindt Mila hem?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er wel van stond te kijken, zeker toen hij vanmorgen echt bij me kwam om te knuffelen. Ik had verwacht dat dat langer zou gaan duren. En we hebben ook al een half uur samen gespeeld met een speeltjedagmar88 schreef:Wat goed!