Ik ben niet zo van de tennisballen maar naar nu blijkt vindt Tristan het wel grappig om zo'n bal achterna te rennen en doorgaans brengt hij 'm ook nog terug. Nu nog 2 dingen: ik moet om leren gaan met zo'n werpstok
Suzanne
Moderator: moderatorteam

BriljantJeannettebo schreef:Foamballen... Daar gooi je ook niet zomaar een autoruit mee in
Het vergt enige oefening, maar het kan wel degelijk, ze zweven een beetje over de lucht namelijk~Suzanne~ schreef:BriljantJeannettebo schreef:Foamballen... Daar gooi je ook niet zomaar een autoruit mee inmaar aangezien die ook weer niets wegen krijg ik die natuurlijk helemaal niet weggegooid?
Het is wel de bedoeling dat ik enige afstand leer werpen, dan heeft hij er wat aan
Suzanne

Gollum schreef:Als je net zo handig bent als ik wens ik je veel succes![]()
Ik heb het opgegeven sinds ik de werparm ook losliet en tegen het hoofd van een voorbijganger gooide

Gol vind het soms wel leuk maar ik kan niet zo goed gooien en dacht dat het met een werparm beter zou gaan. Maar motorisch debiel blijft ook motorisch debiel met een werparm zo heb ik gemerktmoosje schreef:Gollum schreef:Als je net zo handig bent als ik wens ik je veel succes![]()
Ik heb het opgegeven sinds ik de werparm ook losliet en tegen het hoofd van een voorbijganger gooide![]()
Hier hebben ze niet zoveel met balletjes.
Voor Shendor had ik een foambal, vond dat wel een heel fijn ding.
Ik had er geen werparm bij trouwens, maar kon toch aardig ver gooien.
Gollum schreef:Als je net zo handig bent als ik wens ik je veel succes![]()
Ik heb het opgegeven sinds ik de werparm ook losliet en tegen het hoofd van een voorbijganger gooide
Gol vind het leuk als je mensen een werparm tegen hun kop gooit.?Gollum schreef:Gol vind het soms wel leuk maar ik kan niet zo goed gooien en dacht dat het met een werparm beter zou gaan. Maar motorisch debiel blijft ook motorisch debiel met een werparm zo heb ik gemerktmoosje schreef:Gollum schreef:Als je net zo handig bent als ik wens ik je veel succes![]()
Ik heb het opgegeven sinds ik de werparm ook losliet en tegen het hoofd van een voorbijganger gooide![]()
Ik had er geen werparm bij trouwens, maar kon toch aardig ver gooien.

Kijk, dat dusalm@ schreef:Foamballen inderdaad, die heb je ook wat zwaarder voor in de werparm. Ik gebruik ze omdat de gebitten mij te snel slijten van tennisballen.
Ik koop ze gewoon bij de dierenwinkel. Er zitten er 3 in een netje.~Suzanne~ schreef:Kijk, dat dusalm@ schreef:Foamballen inderdaad, die heb je ook wat zwaarder voor in de werparm. Ik gebruik ze omdat de gebitten mij te snel slijten van tennisballen.
Heb je een suggestie waar ik die kan kopen?
Suzanne

Gol vind alles wat ik doe helemaal geweldigbouvierpoedel schreef:Gol vind het leuk als je mensen een werparm tegen hun kop gooit.?Gollum schreef:Gol vind het soms wel leuk maar ik kan niet zo goed gooien en dacht dat het met een werparm beter zou gaan. Maar motorisch debiel blijft ook motorisch debiel met een werparm zo heb ik gemerktmoosje schreef:Gollum schreef:Als je net zo handig bent als ik wens ik je veel succes![]()
Ik had er geen werparm bij trouwens, maar kon toch aardig ver gooien.![]()
dan word het toch een kattepult met rubber ballen.Gollum schreef:
Gol vind het soms wel leuk maar ik kan niet zo goed gooien en dacht dat het met een werparm beter zou gaan. Maar motorisch debiel blijft ook motorisch debiel met een werparm zo heb ik gemerkt

met wind mee, gooi je een foambal heeeeel ver~Suzanne~ schreef:BriljantJeannettebo schreef:Foamballen... Daar gooi je ook niet zomaar een autoruit mee inmaar aangezien die ook weer niets wegen krijg ik die natuurlijk helemaal niet weggegooid?
Het is wel de bedoeling dat ik enige afstand leer werpen, dan heeft hij er wat aan
Suzanne