Moderator: moderatorteam

Zeg dat wel!!moosje schreef:Wauw!
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeiteLief en aanhankelijk is ze zeker, maar ze is er wel een met karakter hoorJion schreef:Ja ze is echt prachtig.Haar ogen zijn heel helder licht-blauwgroen, zo mooi heb ik dat nog nooit gezien. En ze is ook nog eens heel lief en aanhankelijk. Zo jammer dat Jion niet met andere katten kan...
Ja hoorAriane schreef:Kan ze eigenlijk gewoon horen en zien?
Niet dat ik een derde wil hoor, maar gewoon benieuwd.
Klinkt ook als mijn poes Layla hahaha. Mooi prinsesje is dit zeker! Zou haar zo mee willen nemen hihi.DeDiana schreef:Lief en aanhankelijk is ze zeker, maar ze is er wel een met karakter hoorJion schreef:Ja ze is echt prachtig.Haar ogen zijn heel helder licht-blauwgroen, zo mooi heb ik dat nog nooit gezien. En ze is ook nog eens heel lief en aanhankelijk. Zo jammer dat Jion niet met andere katten kan...
Echt een prinsesje. Ze is heel kieskeurig met eten, alles wat ze niet goed genoeg vindt, daar haalt ze letterlijk haar neus voor op. Ze vindt het heel leuk om op mijn schouder mee te liften als ik door het huis loop en 's nachts wil ze in bed, ónder de dekens. Ze wil overal bij zijn en als je je niet schikt in haar prinsessenwensen, gaat ze steeds harder mauwen, net zolang tot je toegeeft
Mijn andere katten vindt ze best oké, maar honden vindt ze leuker.
Die mooie kleur ogen krijg ik met flits niet op de foto helaas... Misschien lukt het een keer als het zonnetje hier naar binnen schijnt.