Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Het klopt niet
Moderator: moderatorteam
- [Sandra]
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer
- Aantal honden: 1
Het klopt niet
Nou ja, er klopt wel meer niet, maar volgens Otto klopt het [niet meer zo nieuwe] huis niet.
Dat is gespiegeld ten opzichte van mijn vorige huis.
Dus: de voordeur gaat andersom open [met als gevolg dat hij altijd aan de verkeerde kant van de deur staat, aan de scharnierkant dus] en de trap loopt linksom in plaats van rechtsom. In het oude huis liep hij zelf de trap op, dat was een geschilderde gladde trap. Hier [vloerbedekking op de trap] niet. Het handigt hem niet, het klopt niet.
En dat is lullig, want hij wil altijd graag mee naar boven als ik boven ga werken. Anders zit hij maar beneden met die poedels.
Vanmiddag liep hij toch een paar treden omhoog [ik moedig hem aan], maar hij bleef staan, wilde of durfde niet verder.
Gottegottegot, ik ben benieuwd of hij toch een keer de moed krijgt op die trap hier op te lopen.
Dat is gespiegeld ten opzichte van mijn vorige huis.
Dus: de voordeur gaat andersom open [met als gevolg dat hij altijd aan de verkeerde kant van de deur staat, aan de scharnierkant dus] en de trap loopt linksom in plaats van rechtsom. In het oude huis liep hij zelf de trap op, dat was een geschilderde gladde trap. Hier [vloerbedekking op de trap] niet. Het handigt hem niet, het klopt niet.
En dat is lullig, want hij wil altijd graag mee naar boven als ik boven ga werken. Anders zit hij maar beneden met die poedels.
Vanmiddag liep hij toch een paar treden omhoog [ik moedig hem aan], maar hij bleef staan, wilde of durfde niet verder.
Gottegottegot, ik ben benieuwd of hij toch een keer de moed krijgt op die trap hier op te lopen.

Groetjes,
Sandra
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Re: Het klopt niet
Het blijft een reu he, die zijn toch enigszins beperkt 
- HaddockandFriends
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mopshond Haddock en Poolse schone Suki.
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Och dat heeft Haddock hier ook. De deur naar de gang gaat hier aan de andere kant open dan bij mijn ex, waar hij opgegroeid is.
En sinds we hier wonen snuffeld hij aan de scharnier kant, nu anderhalf jaar later doet hij dat nog steeds
En sinds we hier wonen snuffeld hij aan de scharnier kant, nu anderhalf jaar later doet hij dat nog steeds
-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
achgossie wat sneu en als je hem ff helpt dat hij er weer zelfvertrouwen er in krijgt dat trappen lopen niet zo moeilijk is 

- Naima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradinges
Nou, dat geeft hoop SandraHaddockandFriends schreef:Och dat heeft Haddock hier ook. De deur naar de gang gaat hier aan de andere kant open dan bij mijn ex, waar hij opgegroeid is.
Mozes (juni ‘20) en in Golden memory Lotus (juli ‘11 - juli ‘20)
- [Sandra]
- Zeer actief
Naima schreef:Nou, dat geeft hoop SandraHaddockandFriends schreef:Och dat heeft Haddock hier ook. De deur naar de gang gaat hier aan de andere kant open dan bij mijn ex, waar hij opgegroeid is.
Ja, een beetje sneu is het wel

Groetjes,
Sandra
- Dee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
Ach arme Otto, zit je met die teven opgescheept.. 
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
Marjoleine schreef:Het blijft een reu he, die zijn toch enigszins beperkt
dat verklaart veel.. mijn autistje sloopt niks behalve nieuwe dingen... kussens die een jaar op de bank liggen en rustig geïntroduceerd zijn (ja echt, alleen neerleggen als we erbij zijn) gaan niet kapot. denk ik dan hij snapt het! en ik leg er zonder introductie een nieuw kussen bij dan gaat dat kussen dood.. idem met planten in de tuin. nieuwe? hoort hier niet

- [Sandra]
- Zeer actief
Nou, hij is er doorheen hoor
Vanmorgen zat ik boven te werken en ineens kwam hij kwispelend mijn werkkamer in gewaggeld
Vanmorgen zat ik boven te werken en ineens kwam hij kwispelend mijn werkkamer in gewaggeld

Groetjes,
Sandra
- Dee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
Goed zo[Sandra] schreef:Nou, hij is er doorheen hoor![]()
- Marjoleine
- Zeer actief
- Contacteer:
Met in zijn tekstballon: gevonden!![Sandra] schreef:Nou, hij is er doorheen hoor![]()
Kwam ie ook weer naar beneden of stortte hij zich gewoon in het zwarte gat?
- [Sandra]
- Zeer actief
Nee, trap af durft ie echt niet. Hij is ook behoorlijk topzwaar.Marjoleine schreef:Met in zijn tekstballon: gevonden!![Sandra] schreef:Nou, hij is er doorheen hoor![]()
Vanmorgen zat ik boven te werken en ineens kwam hij kwispelend mijn werkkamer in gewaggeld![]()
![]()
Kwam ie ook weer naar beneden of stortte hij zich gewoon in het zwarte gat?

Groetjes,
Sandra
- Marjoleine
- Zeer actief
- Contacteer:
Ocherm.[Sandra] schreef:Nee, trap af durft ie echt niet. Hij is ook behoorlijk topzwaar.
Fien durfde dat ook heel lang niet. Die is een keer twee tredes af gestuiterd en vanaf dat moment waren trappen de vijand.
Tot het ging onweren hier, onweer was nog erger de vijand.
Maar naar beneden gaat wel nog steeds verdacht snel
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Die spierballensportschooljongen heeft gewoon wat meer tijd nodig .[Sandra] schreef:Nou, hij is er doorheen hoor![]()
Wat je zegt ben je zelfffff