Hij is nog behoorlijk actief en ik probeer hem op allerlei manieren te ondersteunen (hij krijgt Royal canin maxi ageing, extra glucosamine en Doils joint en carprodyl 50mg).
Ook heeft hij morgen voor het eerst hydrotherapie bij www.dogpool.nl, heeft iemand daar ervaring mee?
Hele lange afstanden lopen we niet meer, doordeweeks rondjes van 1-1,5 km en in het weekend als we naar het bos gaan zijn het stukken van zo'n 2,5 km en we proberen zoveel mogelijk te voorkomen dat hij (van enthousiasme vooral) springt.
Zijn er nog andere dingen die ik kan doen om het allemaal zo aangenaam mogelijk te maken? Want ik merk wel dat de kracht in zijn achterhand minder word en hij wil alles nog zo graag
Ook is er sinds kort een lichte hartruis geconstateerd, het is nog zo licht dat hij er geen medicijnen voor hoeft te nemen maar hij gaat wel iedere 3 maanden op controle.
Ik heb hem al vanaf dat hij 6 weken oud is en je weet dat zo'n beestje niet het eeuwige leven heeft maar ik vind het best moeilijk om te zien dat zijn lichaam (zijn geest is nog die van een jonge puppy