http://www.wandelvoorhulphond.nl/sponso ... l-mee.html
Moderator: moderatorteam
is dat zo? heb nog nooit gelopen maar hoor erg leuke verhalen over eerdere jaren? ik heb me aangemeld in het golden team, ben benieuwd;)Hilde schreef:Ik twijfel nog of ik mee ga lopen. Het is meestal een enorme verzameling asociale mensen die hun honden los gooien, maar totaal geen controle meer over ze hebben..
Goed zo!moderatorteam schreef:Er waren zelfs 3 topics over dit onderwerp. Ze zijn alle drie samengevoegd in dit topic.
LongFields schreef:Goed zo!moderatorteam schreef:Er waren zelfs 3 topics over dit onderwerp. Ze zijn alle drie samengevoegd in dit topic.Wat mij betreft geslaagd voor deze oefening.
Je had er zo mooi mee weg kunnen komenmoderatorteam schreef:LongFields schreef:Goed zo!moderatorteam schreef:Er waren zelfs 3 topics over dit onderwerp. Ze zijn alle drie samengevoegd in dit topic.Wat mij betreft geslaagd voor deze oefening.
Gelukkig maar! ben dan ook al een jaartje of 6 mod
gr mascha
moderatorteam schreef:LongFields schreef:Goed zo!moderatorteam schreef:Er waren zelfs 3 topics over dit onderwerp. Ze zijn alle drie samengevoegd in dit topic.Wat mij betreft geslaagd voor deze oefening.
Gelukkig maar! ben dan ook al een jaartje of 6 mod
gr mascha
Je bent oranjemassam schreef:hahaha geweldig!
Zou je er wat willen vertellen, kunnen de honden goed los en is er een wat rustigere tijd om te starten?Hilde schreef:Ja, twee keer.Es schreef:Heb je al eens meegelopen?
Dat is de reden dat ik dit soort massale dingen ontwijk ;-(Hilde schreef:Ik twijfel nog of ik mee ga lopen. Het is meestal een enorme verzameling asociale mensen die hun honden los gooien, maar totaal geen controle meer over ze hebben..