Ik had in het voorstel rondje mijn verhaal gedaan over Dydo.(Bijna 11 jaar oud,Maltezer)
De cyste bij zijn prostaat is leeggehaald en er is onderzoek naar gedaan.Ook urine onderzoek.
De bacterie in zijn blaas was verdwenen en de cyste bleek goedaardig.
Er zijn 13 tanden/kiezen getrokken.Pasta gekregen die ik elke dag trouw aan breng.
De antibiotica die hij had sloeg erg goed aan,hij voelde zich weer een jonge hond.De kuur duurde nog 10 dagen.Daarna moest zijn lichaam het weer zelf doen.
Ik kon de wandel rondjes weer rustig opbouwen.De dierenarts zei dat hij hem voorlopig niet terug zou zien want het is een sterk hondje en zou goed genezen.Hij zei dat hij zo nog 6 jaar mee kon.
Maar tot van de week.Hij ging al steeds slechter lopen,in en uit de mand gaat niet soepel meer.Na een stukje gelopen te hebben gaat hij mank lopen.Hij slaapt veel.Eet nog wel.(Artrose misschien????)
Toen ging hij weer steeds meer met zijn mond smakken en gapen.En eigenlijk binnen twee weken begon hij al weer uit zijn bekkie te stinken.Dat was niet de bedoeling.....
Toen ging hij 3 dagen geleden opeens op de kussens kauwen.(soort sabbelen,knagen,niet kapot maken)Dat heeft hij nog nooit gedaan.
Blijkbaar irriteerde hem wat in zijn mond.
Zie ik voorin een gezwel zitten.Verder kan ik niet goed in zijn bekkie kijken want ik mag er liever niet aan komen.
Vanmorgen de dieren arts gebeld en verteld wat ik ontdekte en dat hij steeds slechter ging lopen.
Gelukkig mag ik meteen vanmiddag komen.
Over die gezwellen kom ik niet veel positiefs tegen op internet.
Heb er foto`s van gemaakt.Even kijken hoe ik die kan plaatsen.Misschien herkent iemand dit.
Ik was zo blij dat we weer vooruit konden kijken.Ik was toen bang hem te verliezen en dat was langzaam aan het slijten.En nu????.......weer terug bij het zelfde rot gevoel.....
Nathalie
Weet even niet hoe ik de foto`s hier krijg.....