Ze werkt maar 16 uur in de week en ja woont bij mij om de hoek.
Dus ik ga eens rond kijken dat had ze me gevraagt wand haar internet komt pas over 3 weken.
Zie ik deze ben ik zelf weer verlieft.

Echt ik kijk niet meer
Moderator: moderatorteam

Zie nu je onderschrift pasSafari schreef:GINO!!!!!!! Die is zeker leuk.enne ik heb horen fluisteren dat hij binnenkort naar Nederland komt.
Dat is heel fijn voor Gino, Shirley en Twinkeltjetwinkeltje schreef:Huize Shirley is leeg en ik wil best oppassen
Nu pastwinkeltje schreef:Zie nu je onderschrift pasSafari schreef:GINO!!!!!!! Die is zeker leuk.enne ik heb horen fluisteren dat hij binnenkort naar Nederland komt.
Mit schreef:Jaaaaaaaaaaaaaaaa Gino is zo lelijk!
Nog kleiner vind dit al klein,maar dochter lief mag veder zelf kijken via wat voor stichting ze opvangen wil en of ze daar wel voor in aanmerking komt ik weet zeker dat ze dat goed zou kunnen met zoveel tijd en geduld en ook veel uitlaat mogelijk hedenFabiola17 schreef:Die had ik op de site ook gezien, maar hij is net zo groot/klein als Joy, en ik wilde graag iets kleiners.
Maar vind hem wel leuk....
Zoiets somsFabiola17 schreef:Die had ik op de site ook gezien, maar hij is net zo groot/klein als Joy, en ik wilde graag iets kleiners.
Maar vind hem wel leuk....

JaSafari schreef:Nu pastwinkeltje schreef:Zie nu je onderschrift pasSafari schreef:GINO!!!!!!! Die is zeker leuk.enne ik heb horen fluisteren dat hij binnenkort naar Nederland komt.
![]()
Mit schreef:Jaaaaaaaaaaaaaaaa Gino is zo lelijk!
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite