Het verloop uiteengezet:
November: operatie
December: eind december na bijna 6 weken hokrust nacontrole. Hier leek alles goed bij het klinische onderzoek (ze liep voor het eerst weer buiten poep/ plas naar buiten om) en inclusief controlefoto.
December en januari: opbouwen met lopen aan de riem. Zodra ik meer als een kwartier ging lopen (na 2e week opbouwen) zag ik het pootje weer om de x aantal passen omhoog gaan. Advies ortopeed nog een maand aan de riem maar wel verder opbouwen. Anabolen spuit gehad want bespiering was slecht.
februari: toch terug naar de arts omdat het niet verbeterd. Weer controlefoto en klinisch onderzoek. Met lopen op de kliniek toont ze niets helaas en met klinisch onderzoek geeft ze geen pijn aan. Conclusie ortopeed: hij geloofde mij wel dat ze niet goed loopt. Denkt dat het tussen de oren zit, advies toch een maand nog rustig aan doen. Daarna pas los. Anabolen spuit gehad want bespiering is nog steeds slecht aan beide billen. Ze had ronde billen maar nu niet meer. Weer controlefoto laten maken ook maar alles zit nog steeds goed.
Maart: heb haar weer een paar keer los gehad en ze heeft met andere honden gespeeld. Zondag en maandag is ze bijvoorbeeld los geweest. Voor het eerst 2 dagen achtereen. Gisteren kwam ik thuis en zij mijn vriend dat hij kon merken dat ze teveel heeft gedaan zondag en maandag. Zelfs hij zag dat ze niet goed liep.
Maar goed en nu? Arts zegt dus dat het tussen de oren moet zitten. Moet ik mij er bij neer leggen dat mijn hondje van bijna 3 nooit meer zuiver zal lopen en ze nooit meer lekker ongedwongen uit haar pan kan gaan? Want tja dat doet ze dus met spelen met andere honden. Dan gaat ze af als een raket.