Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
In de categorie ' voetjes van de vloer '
Deze zijn door mijn wederhelft gemaakt en die gebruikt geen filters o.i.d. dus vandaar dat ze donkerder zijn dan de vorige;)
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Een stukje afzetten is het meest gangbare maar dat heb ik 1x gedaan en toen kon ik achter mijn paard aanrennen en dat win je niet gelukkig bleef hij uiteindelijk ergens stil staan maar sindsdien doen we de Longeer lijn eraan en dan ver vooruit rennen zodat de hals niet altijd naar binnen gesteld is, dan de lijn weg shoppen, bij mijn eigen foto's heeft Noor dat even gedaan
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
cloris schreef:Een stukje afzetten is het meest gangbare maar dat heb ik 1x gedaan en toen kon ik achter mijn paard aanrennen en dat win je niet gelukkig bleef hij uiteindelijk ergens stil staan maar sindsdien doen we de Longeer lijn eraan en dan ver vooruit rennen zodat de hals niet altijd naar binnen gesteld is, dan de lijn weg shoppen, bij mijn eigen foto's heeft Noor dat even gedaan
En die galop foto? Heel hard rennen? Of hoe doe je dat...
Er zijn genoeg paarden die gewoon binnen de prikpaaltjes blijven alleen die van mij niet, en in een groep met andere paarden vermoed ik dat je hele andere foto's krijgt
Crista schreef:
En die galop foto? Heel hard rennen? Of hoe doe je dat...
Yep, heel hard rennen en dan zorgen dat het paard achter je aan wil rennen, nou wordt PI altijd heel jolig als ik dat doe dus dan krijg je dat hij echt vol gas geeft
cloris schreef:Er zijn genoeg paarden die gewoon binnen de prikpaaltjes blijven alleen die van mij niet, en in een groep met andere paarden vermoed ik dat je hele andere foto's krijgt
Ik had ze op Facebook al bewonderd maar heb er hier ook weer van genoten, wat een prachtplaatjes! Kan ook niet anders met zo'n waanzinnig mooi paard natuurlijk, maar toch.
Het lijkt me waanzinnig om ooit ook een serie als deze van Romanov te laten maken, maar ga eerst maar eens met hem de hei van de Veluwe verkennen binnenkort. Dat zal ook al wel mooie plaatjes opleveren hoop ik.
LongFields schreef:Ik had ze op Facebook al bewonderd maar heb er hier ook weer van genoten, wat een prachtplaatjes! Kan ook niet anders met zo'n waanzinnig mooi paard natuurlijk, maar toch.
Het lijkt me waanzinnig om ooit ook een serie als deze van Romanov te laten maken, maar ga eerst maar eens met hem de hei van de Veluwe verkennen binnenkort. Dat zal ook al wel mooie plaatjes opleveren hoop ik.
Nou gewoon die fotografen meetings in jouw omgeving in de gaten houden op Bokt, zo kwam ik ook aan deze, Romanov houdt ook goed op foto's dus dat moet best goed komen! Je hebt ook wel van die meetings in de bossen of op de heide;)
LongFields schreef:Ik had ze op Facebook al bewonderd maar heb er hier ook weer van genoten, wat een prachtplaatjes! Kan ook niet anders met zo'n waanzinnig mooi paard natuurlijk, maar toch.
Nou gewoon die fotografen meetings in jouw omgeving in de gaten houden op Bokt, zo kwam ik ook aan deze, Romanov houdt ook goed op foto's dus dat moet best goed komen! Je hebt ook wel van die meetings in de bossen of op de heide;)
Zal er eens kijken naar dit soort meetings. Bedankt voor de tip!
cloris schreef:Er zijn genoeg paarden die gewoon binnen de prikpaaltjes blijven alleen die van mij niet, en in een groep met andere paarden vermoed ik dat je hele andere foto's krijgt
zou je denken
Dat maakt dan wel weer nieuwsgierig.
Als het kan, doe eens?
zou je denken
Dat maakt dan wel weer nieuwsgierig.
Als het kan, doe eens?
Nou denk niet dat het kan een hengst gooi je niet zo heel snel los tussen de vreemde paarden