Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Dank je Victor!

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

Domor
Zeer actief
Mijn ras(sen): Peruvian Doodle
Aantal honden: 1

Dank je Victor!

Ongelezen bericht door Domor »

Soms geeft je paard je gewoon een cadeautje.

Het was vandaag zulk lekker weer dat ik er, ondanks dat ik het niet van plan was, toch op ben gaan zitten. Zonder zadel (dat was cadeautje 1. Hij bleef strak stilstaan terwijl ik heen en weer aan het wiebelen was op zijn rug als een zak aardappelen om maar ver genoeg erop te komen om mijn been erover te zwaaien. Ik was al vanaf een krukje opgestapt. Hij bleef ook strak stilstaan toen ik een voet op zijn kont deponeerde en over zijn hals hing en ook toen ik dus uiteindelijk ongeveer in zijn liezen rechtop kwam te zitten. Daar zijn allemaal geen foto's van, gelukkig!)

Maar ik zat, uiteindelijk. Zonder zadel, neusriem en keelriem had ik van het hoofdstel afgehaald want ik ging relaxed rijden en hop! Stappen...

Nee, geen draf. In ieder geval niet aan het begin. Uiteindelijk wel een klein drafje gedaan. (op tempo slak: http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 4OH0#t=14s - alleen dan niet zo verzameld uiteraard, gewoon uiterst lui). Op dat tempo is hij namelijk goed uit te zitten, alles sneller geeft nou eenmaal het opgooien van een tuigpaard. Het is een volle tuiger (v. Manno).

Maar na een 20 minuten, die uiterst relaxed waren, dacht ik van... Weet je, we kunnen ook wel zonder hoofdstel. Na enig prutsen om dat dingen van zijn kop te krijgen (ik ging er echt niet voor af, want dan moest ik er weer terug op :schrik: ) gingen we, weer door in stap. Zelfs aan het einde nog een sukkeldrafje gedaan, 2x een baan (hij had geen zin meer). Stiekem toch best wel heel spannend, moet ik toegeven. Maar het paard was zo ontzettend braaf. Wat een cadeautje, ik heb genoten.

Maar goed, de foto's, want die verwacht je wel in de fotohoek. Foto's zijn van baggere kwaliteit want gemaakt met mobiel. Ik was eigenlijk van plan om mijn camera mee te nemen en foto's te maken, maar die was ik vergeten. Maar dit was toch veel toffer!

Afbeelding
Afbeelding

En 1 van tijdens het rijden.
Afbeelding

Nog wat oudere foto's:
Afbeelding
Afbeelding

En de laatste, het erop zitten was niet gepland. De longeerlijn was mee voor het geval Victor ging klieren (eerste lange wandeling buiten), en die kan dan prima als teugels dienen.
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/ ... 5578_o.jpg
Even in link, want hij valt nogal groot uit.
stefsam
Actief
Mijn ras(sen): staffordshire bull terrier
Contacteer:

Re: Dank je Victor!

Ongelezen bericht door stefsam »

leuk hoor,en die hondje lekker meerennen! :E:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”