Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ian Dunbar komt naar Nederland
Moderator: moderatorteam
-
Canidae
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse mix
- Aantal honden: 1
Ian Dunbar komt naar Nederland
Dit seminar zal plaatsvinden in Kamerik (gemeente Woerden) tijdens het weekend van 4, 5 en 6 oktober 2013. Het onderwerp zal zijn: Science-Based Dog Training (with Feeling).
http://www.doggo.nl/dunbar.php
http://www.doggo.nl/dunbar.php
- avietar
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder
Re: Ian Dunbar komt naar Nederland
Fantastisch! Hij is bij verre mijn held op het gebied van hondentrainen.
Ik vind die prijzen overigens wel verschrikkelijk en ben niet van plan om te gaan, hoe graag ik ook een lezing van hem bij zou willen wonen.
Ik vind die prijzen overigens wel verschrikkelijk en ben niet van plan om te gaan, hoe graag ik ook een lezing van hem bij zou willen wonen.

"If you can look at a dog and not feel vicarious excitement and affection, you must be a cat."
-
Neeltje
Niet dat ik van plan was te gaan, maar voor drie dagen vind ik dit echt heel erg goedkoop. Er zijn niet veel cursussen voor die prijs te krijgen.
- lieveheersbeestje83
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Middenslag Poedel
De prijzen vallen, zeker als je kijkt wat zoiets normaal gesproken kost wel mee, maar toch is het me veel te duur. Al zou ik, als het minder zou kosten, er wel graag heen gaan.

------Groetjes Prana-----
-
Corneliana
- Zeer actief
echt? ik heb dat helemaal niet hoor ik vind heel veel mensen goed maar een held?avietar schreef:Fantastisch! Hij is bij verre mijn held op het gebied van hondentrainen.
hij verdient goed geld met zijn talent dat is fijn voor hem
-
Neeltje
Nou, € 300 voor een workshop van 3 dagen is niet erg veel geld.Corneliana schreef:echt? ik heb dat helemaal niet hoor ik vind heel veel mensen goed maar een held?avietar schreef:Fantastisch! Hij is bij verre mijn held op het gebied van hondentrainen.
Ik vind die prijzen overigens wel verschrikkelijk en ben niet van plan om te gaan, hoe graag ik ook een lezing van hem bij zou willen wonen.![]()
- avietar
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder
Ik vind hem enorm sympathiek, maar dat niet alleen, ik kan kan me helemaal vinden in hoe hij over honden denkt en met ze om gaat. Held is misschien wat overdreven, meer... een icoon op het gebied van hondentrainen. Van alle trainers is hij mijn favoriet.Corneliana schreef:echt? ik heb dat helemaal niet hoor ik vind heel veel mensen goed maar een held?avietar schreef:Fantastisch! Hij is bij verre mijn held op het gebied van hondentrainen.
Ik vind die prijzen overigens wel verschrikkelijk en ben niet van plan om te gaan, hoe graag ik ook een lezing van hem bij zou willen wonen.![]()

"If you can look at a dog and not feel vicarious excitement and affection, you must be a cat."
-
Goldendelicious
Lijkt me leuk, maar 3 dagen, daar heb ik geen tijd voor.
- MirandaH
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cairns!!!
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Het is geen workshop he, alleen een lezing. Maar ik vind het ook jammer dat het voor alle 3 de dagen is, ik had eventueel 1 dag nog wel willen overwegen. Voor mij is 300 euro gewoon teveel geld voor zoiets, ook al zijn er 100 anderen die veel duurder zijn.Neeltje schreef:Nou, € 300 voor een workshop van 3 dagen is niet erg veel geld.Corneliana schreef:echt? ik heb dat helemaal niet hoor ik vind heel veel mensen goed maar een held?avietar schreef:Fantastisch! Hij is bij verre mijn held op het gebied van hondentrainen.

*Gediplomeerde trimsalon voor de regio Zoetermeer (lid ABHB)*
**Webshop voor verse diervoeding: Botten & Zo**
- patricia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Contacteer:
3 dagen!!!
ik moet er nog even over nadenken, het is hier maar een kwartiertje rijden vandaan.
ik moet er nog even over nadenken, het is hier maar een kwartiertje rijden vandaan.
Groetjes Patries

-
Corneliana
- Zeer actief
haha 300 x zoveel mensen natuurlijkMirandaH schreef:Het is geen workshop he, alleen een lezing. Maar ik vind het ook jammer dat het voor alle 3 de dagen is, ik had eventueel 1 dag nog wel willen overwegen. Voor mij is 300 euro gewoon teveel geld voor zoiets, ook al zijn er 100 anderen die veel duurder zijn.Neeltje schreef:Nou, € 300 voor een workshop van 3 dagen is niet erg veel geld.Corneliana schreef:echt? ik heb dat helemaal niet hoor ik vind heel veel mensen goed maar een held?avietar schreef:Fantastisch! Hij is bij verre mijn held op het gebied van hondentrainen.
en dat geeft ook niet.