Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Onvoorstelbaar

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Corneliana
Zeer actief

Onvoorstelbaar

Ongelezen bericht door Corneliana »

Komt dochter met een klein grijzig dik pluizig hondje aangelopen
Sky was buiten gelukkig zat de poort op slot want die ging bijna door de poort, was niet eens meer aanspreekbaar (goed dat ik dat dus ook weet)
dochter verteld het hondje de andere kant op mee op te nemen, Sky gekalmeerd in zoverre dat ie weer normaal kon functioneren in de bench gedaan en riem gepakt.
aangelijnd en me rot gezocht naar de baas
na een half uur (!) kwam die met de auto aangesjeesd hij was aan het vissen en hij liep altijd weg enz
beest luistert voor geen meter sprong op, trok als een gek aan de riem (dus zo kan het ook) maar vooral een allerschattigst pluizebolletje. reageerde ook niet geschrokken op Sky dus ik heb de man gewaarschuwd dat een andere hond die zo op honden reageert hem wel pakt maar dat er nu gelukkig een poort tussen zat!! maar hij wou hem zijn vrijheid niet ontnemen :oohja: niet te geloven dat iemand zijn hondje een km weg laat lopen.
frank-bobby
Zeer actief
Mijn ras(sen): bordeauxdog
chihuahua
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: Onvoorstelbaar

Ongelezen bericht door frank-bobby »

ja dat soort gasten hou je toch
ze gaan pas klagen en denken als fikkie dood gebeten of gereden is maja dan is t al te laat :U:
Afbeelding
Corneliana
Zeer actief

Re: Onvoorstelbaar

Ongelezen bericht door Corneliana »

frank-bobby schreef:ja dat soort gasten hou je toch
ze gaan pas klagen en denken als fikkie dood gebeten of gereden is maja dan is t al te laat :U:
tja hij had het hondje nog niet zolang het beest had 2 jaar lang alleen maar in een kooitje (bench denk ik) gezeten toen gingen die mensen op vakantie en hij mocht oppassen alleen hebben ze hem nooit meer opgehaald. :roll: gebeurde met de kat van mn zus ook trouwens zij paste op en het was: laat maar daar. :80:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”