Charlie maakt een tam paard nog wild sinds ik weg ging met Pjotr en zonder terug kwam
Dus het is maar goed ook dat dit toevallig zo uitkwam.

Nu weer een naam. Een nieuwe naam zonder negatieve connotatie is me goed bevallen...
Moderator: moderatorteam

Jion schreef:Wauw wat een schitterende hond!![]()
Spannend!
Ik vind 'm ook veel weg hebben van een Tamaskan die ik ken.Jion schreef:Nah dat is aan jou wel besteed toch?!
Zou er husky in zitten denk je?
Jion schreef:Hij is een stuk kleiner dan ik dacht.![]()
Waarom staat hij op geadopteerd? Ga jij hem adopteren?

DeDiana schreef:Leuk dier! Succes met het geduld hebben
Ja, klopt, hij staat ook op de facebook van help4strays.noekie schreef:Succes; ben zijn foto al een paar keer op FB tegen gekomen.
Mooi hondje hoor.

Weet je zeker dat het hondje op de foto dezelfde is als het hondje waar jij nu de foto van plaatst? De koptekening lijkt wel heel anders te zijn, en de kopvorm is ook heel anders, of vertekent de foto enorm ten opzicht van de eerdere?dagmar88 schreef: http://help4strays.org/?p=248
Dat vroeg ik me ook al af. Op de website van help4strays is het een pup en zit er echt wel terrierbloed in. Dit lijkt een heel andere hond.LongFields schreef:Weet je zeker dat het hondje op de foto dezelfde is als het hondje waar jij nu de foto van plaatst? De koptekening lijkt wel heel anders te zijn, en de kopvorm is ook heel anders, of vertekent de foto enorm ten opzicht van de eerdere?dagmar88 schreef: http://help4strays.org/?p=248
Tekening aan de zij is precies hetzelfde, dus volgens mij klopt het wel. En hij moet tussen de geadopteerde honden staanLongFields schreef:Weet je zeker dat het hondje op de foto dezelfde is als het hondje waar jij nu de foto van plaatst? De koptekening lijkt wel heel anders te zijn, en de kopvorm is ook heel anders, of vertekent de foto enorm ten opzicht van de eerdere?dagmar88 schreef: http://help4strays.org/?p=248

Nu zijn er inderdaad toevallig twee jonge honden achter elkaar waarbij het 'mis' is gegaan bij de adoptanten door onvoorziene omstandigheden.Maryanne schreef: Wat ik me trouwens ook afvroeg is waarom adoptanten een hond nemen en dat die dan wegens tijdgebrek weer weg moet, dat had toch wel eerder bedacht kunnen worden. Ik zie dat op FB zowel bij Pjotr als bij Sheriff staan.
Omdat hij dat in 2011 was.Ariane schreef:Schitterende hond, maar ik zie ook verschil.
Waarom staat er op de site: Zoals het bij jonge pups hoort?
Ik bedoel: een pup is toch altijd jong?dagmar88 schreef:Tekening aan de zij is precies hetzelfde, dus volgens mij klopt het wel. En hij moet tussen de geadopteerde honden staanLongFields schreef:Weet je zeker dat het hondje op de foto dezelfde is als het hondje waar jij nu de foto van plaatst? De koptekening lijkt wel heel anders te zijn, en de kopvorm is ook heel anders, of vertekent de foto enorm ten opzicht van de eerdere?dagmar88 schreef: http://help4strays.org/?p=248![]()
Bij Pjotr als pup zou je ook niet gedacht hebben dat hij zo zou uitgroeien...
Nu zijn er inderdaad toevallig twee jonge honden achter elkaar waarbij het 'mis' is gegaan bij de adoptanten door onvoorziene omstandigheden.Maryanne schreef: Wat ik me trouwens ook afvroeg is waarom adoptanten een hond nemen en dat die dan wegens tijdgebrek weer weg moet, dat had toch wel eerder bedacht kunnen worden. Ik zie dat op FB zowel bij Pjotr als bij Sheriff staan.
Bij Pjotr was het in ieder geval geen tijdgebrek.
Je kunt nu eenmaal niet alles vooraf weten en ja, soms wordt er helaas een verkeerde inschatting gemaakt...
Omdat hij dat in 2011 was.Ariane schreef:Schitterende hond, maar ik zie ook verschil.
Waarom staat er op de site: Zoals het bij jonge pups hoort?
Ariane schreef: Ik bedoel: een pup is toch altijd jong?
dagmar88 schreef:Ariane schreef: Ik bedoel: een pup is toch altijd jong?
Ja, zo had ik het nog niet bekeken.
Ik moet bekennen dat ik Jagger soms nog zo noemde toen hij al 5 wasMaar zat mensen die het nog over hun puppy hebben wanneer die richting het jaar gaat natuurlijk.
alm@ schreef:Mooie hond. Komt vast snel een baas voorben alleen even helemaal de weg kwijt. Wat voor hond(en) heb je nou zelf en wat zijn opvangers?