Moderator: moderatorteam
Je bedoelt die met die roodachtige neus toch? Die had ik ook nog niet eerder gezien. Is een krabbenetende wasbeer, zo stond op het bordje erbij.Dee schreef:Hey, dat ken ik! Daar zijn we geweest met de ( toen nog ) kleine meid van vriend.
Ik vond die rode wasbeer zooo leuk! Had ik nog nooit gezien

Je 3de foto van onder.LongFields schreef:Je bedoelt die met die roodachtige neus toch? Die had ik ook nog niet eerder gezien. Is een krabbenetende wasbeer, zo stond op het bordje erbij.Dee schreef:Hey, dat ken ik! Daar zijn we geweest met de ( toen nog ) kleine meid van vriend.
Het was wel jammer dat er geen dwergnijlpaardje meer te zien was, die is afgelopen november overleden.Assie schreef:O wat leuk! Volgens mij zo'n typische kleinere dierentuin die de verblijven prima voor elkaar heeft, maar geen grote dieren heeft. Ik hoop er deze maand even heen te gaan, krijg er helemaal zin in na jouw foto's.
Je hebt het mooi vastgelegd
Dat is geen wasbeer, maar een kleine panda.Dee schreef:Je 3de foto van onder.LongFields schreef:Je bedoelt die met die roodachtige neus toch? Die had ik ook nog niet eerder gezien. Is een krabbenetende wasbeer, zo stond op het bordje erbij.Dee schreef:Hey, dat ken ik! Daar zijn we geweest met de ( toen nog ) kleine meid van vriend.
http://www.wnf.nl/nl/bibliotheek/?act=d ... dierid=438LongFields schreef: Dat is geen wasbeer, maar een kleine panda.![]()
Die heb ik in een andere dierentuin ook wel eens gezien, weet alleen niet meer in welke.
Ik weet niet wat je hiermee wilt zeggen hoor, ik zie op de link van het WNF die je geeft hetzelfde dier staan als die op mijn foto. Er stond ook een bordje bij dat het om de kleine panda ging in het dierenpark zelf.Dee schreef:http://www.wnf.nl/nl/bibliotheek/?act=d ... dierid=438LongFields schreef: Dat is geen wasbeer, maar een kleine panda.![]()
Die heb ik in een andere dierentuin ook wel eens gezien, weet alleen niet meer in welke.
Ik moest even googlen, maar zie dat de binturong een ander woord is voor de beermarter.Assie schreef:Die binturong die je op de foto hebt gezet vind ik trouwens wel heel gaaf!
Daar staat dat hij meer verwant is met de wasbeer, maar de naam is toch echt kleine (of rode) panda.Dee schreef:@ Longfields: Ging om de tekst er onder![]()
Het is inderdaad een panda.
Ja, daarom postte ik het ook haha. Om aan te geven dat je gelijk hebt, maar ook om te laten zien waar de verwarring vandaan komt. Als je googelt op rode wasbeer kom je ook op dit dier uit.LongFields schreef:Daar staat dat hij meer verwant is met de wasbeer, maar de naam is toch echt kleine (of rode) panda.Dee schreef:@ Longfields: Ging om de tekst er onder![]()
Het is inderdaad een panda.
Dank je wel!samantha! schreef:Prachtige scherpe foto's
Echt hele mooie vosjes waren dat, de eerste keer dat we voorbij hun verblijf liepen zagen we er niets maar de tweede keer zaten ze allebei heel duidelijk in beeld, op een boomstam. We hebben best lang bij hun verblijf gestaan, ze waren zo prachtig dat ik er heel veel foto's van gemaakt heb._Leonie schreef:Die laatste is mooi zeg! Leuke impressie!
Ja, die waren echt prachtig. Heel klein, ongeveer zo groot als een flinke kat denk ik. En heel alert, op alles wat er gebeurde. Toen er een tractor langsreed verblikten of verbloosden ze dan weer helemaal niet.Gos schreef: Wow die vosjes zijn mooie diertjes zeg!
Dat was maar een heel klein diertje, heb ik door het gaas moeten nemen maar dat is nauwelijks te zien.Gos schreef:De aap met witte sik staat er ook erg gaaf op.
Die was aan het jongleren met zijn steentje, dat deden er meer uit dat groepje. En niet 1 keer heb ik een steentje zien vallen, ze waren daar heel behendig mee. Als ze heen en weer liepen (ze hadden blijkbaar honger want steeds als iemand zich liet zien dachten ze dat het een oppasser was) hadden ze het steentje in 1 voorpootje. In het begin dacht ik dat er een paar mank waren, maar die bleken dus het steentje vast te houden terwijl ze liepen.Gos schreef:En die otter ondersteboven met dat steentje, wat was hij aan het doen?