*zn gewicht hij woog met 9 weken pas 6 kilo
*zn vacht was heel dof en droog
bij thuiskomst kwam daar nog bij
* hij was geen halsband of riem gewend
*hij was heel sloom wilde niet spelen (of achteraf hij wist niet hoe te spelen)
*hij kende niks bleef staan om naar autos/fietsers te kijken
nou ja al met al niet echt het droom pupje wat je hoopt op te halen...ik dacht hem ook bij zn fokker op te halen maar bleek partticulier die de hond na nog geen week besloot dat hij wel erg veel at en dat dat alleen maar meer zou worden en het financiele plaatje kon het niet aan
nou ja vandaag bij de dierenarts geweest om te wegen en zowaar na 2,5 week weegt hij nu 8,5 kilo oke er mag nog wat meer bij hij is nog niet helemaal bij gekomen maar ik ben a blij met die 2,5 kilo, zn vacht is ook verandert naar glimmend mooi wel puppyvacht maar wel mooi. wat vlees wel niet kan doen. hij krijgt nu 600 gram smuldier en daar heeft ie nu nog wel genoeg aan geef ik hem meer eet hij niet alles op.
hij heeft nu echt geleerd om buiten te lopen en hij geniet er nu ook van rent soms ook lekker aan de lange lijn vandaag lekker naar het park geweest en gespeeld met andere honden wat hij helemaal geweldig vond. het verkeer is normaal geworden blaadjes zijn er om achterna te gaan stokjes hoor je op te pakken
met andere woorden in die 2 weken dat meneertje bij ons is, is er een hoop verandert voor hem. het is echt een geweldige pup.