Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
gezocht huisje voor 2 pers en 1 hond, back 2 basic
Moderator: moderatorteam
- wiebel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herder mix Boef
- Aantal honden: 1
gezocht huisje voor 2 pers en 1 hond, back 2 basic
Hoi, hier en daar al wat gezien, maar vraag het toch ook nog even zo.
Ik ben het hele drukke leven met alles wat moet even zat. Wil van het voorjaar ff klein weekje ergens heen met de hond en misschien nog 1 persoon erbij.
Ik wil ni veel, echt back 2 basic. Wel een mooie omgeving en rust om van te genieten. En dat het met openbaar vervoer te breiken is als het kan ( weet niet of ik een auto heb dan).
Ooh en ik hou van strand, maar is geen vereiste, bos en heide zijn ook heel mooi!
Heb het helaas finacieel niet breed dus villa's of dure bungalow's slaan we over, haha.
Alle tips zijn welkom!
Ik ben het hele drukke leven met alles wat moet even zat. Wil van het voorjaar ff klein weekje ergens heen met de hond en misschien nog 1 persoon erbij.
Ik wil ni veel, echt back 2 basic. Wel een mooie omgeving en rust om van te genieten. En dat het met openbaar vervoer te breiken is als het kan ( weet niet of ik een auto heb dan).
Ooh en ik hou van strand, maar is geen vereiste, bos en heide zijn ook heel mooi!
Heb het helaas finacieel niet breed dus villa's of dure bungalow's slaan we over, haha.
Alle tips zijn welkom!
In loving memory Tasio ??-??-???? - 29-4-2012 &
Buka 18-12-2000 - 29-9-2012
Buka 18-12-2000 - 29-9-2012
-
- Zeer actief
Re: gezocht huisje voor 2 pers en 1 hond, back 2 basic
Heb je al wat? Kijk eens bij bosbungalows.nl.
- nusca
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een mechelaar.
Iets lager staat een topic met heel veel adressen bij elkaar. Daar staat ook een huisje in Baarland bij. Bij peoplesnet zeeland mistyb. ( sorry moet nog uitzoeken hoe je een link plaatst.)
Wij zijn daar begin oktober geweest. Leuk huisje, met een serre, fietsen, spullen voor de hond, tuin laag omheind met hek. En 1 minuut lopen van het strand. Leuk geprijsd.
Tegenover zit een supermarktje op een camping, heerlijk verse broodjes maar wil je echt avondeten halen zal je naar een dorp of twee verder moeten.
Ik weet alleen echt niet hoe het openbaar vervoer daar is.
Wij zijn daar begin oktober geweest. Leuk huisje, met een serre, fietsen, spullen voor de hond, tuin laag omheind met hek. En 1 minuut lopen van het strand. Leuk geprijsd.
Tegenover zit een supermarktje op een camping, heerlijk verse broodjes maar wil je echt avondeten halen zal je naar een dorp of twee verder moeten.
Ik weet alleen echt niet hoe het openbaar vervoer daar is.
Ik zeg Heinrichbauerhütte in Oostenrijk (Karinthie)
http://www.urlaubambauernhof.at/Heinric ... tab=bilder
Back to basic, stroom is er alleen voor wat licht. Koelkast is een gat in de grond, wil je douchen of koken eerst stoken zodat je warm water hebt. Buren zijn de koeien die verderop grazen.
Uitzicht is fenomenaal! Rust, ruimte en pure natuur.
Ze verhuren pas vanaf mei vanwege de hoogte, er kan dan nl nog sneeuw vallen op ruim 1800 meter hoogte.
Back to basic, stroom is er alleen voor wat licht. Koelkast is een gat in de grond, wil je douchen of koken eerst stoken zodat je warm water hebt. Buren zijn de koeien die verderop grazen.
Ze verhuren pas vanaf mei vanwege de hoogte, er kan dan nl nog sneeuw vallen op ruim 1800 meter hoogte.
- lambaja
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): flatcoated retriever
friese stabij - Aantal honden: 2
- Contacteer:
- sternentänzerin
- Zeer actief
oooohhhwwwwMelanie 74 schreef:Ik zeg Heinrichbauerhütte in Oostenrijk (Karinthie)

Misschien toch nog een weekje boeken in de zomervakantie ipv met de fiets op pad.
...; We will never surrender Winston Churchill
Het is voor mij en mijn honden echt een week pure rust! Je komt alleen de berg niet zo snel naar beneden of weer op. Maar je bent echt van de buitenwereld afgesloten.sternentänzerin schreef:oooohhhwwwwMelanie 74 schreef:Ik zeg Heinrichbauerhütte in Oostenrijk (Karinthie)
Ze verhuren pas vanaf mei vanwege de hoogte, er kan dan nl nog sneeuw vallen op ruim 1800 meter hoogte.![]()
Misschien toch nog een weekje boeken in de zomervakantie ipv met de fiets op pad.
En geen teken wat ik ook fijn vind voor de honden.
- sternentänzerin
- Zeer actief
Melanie zijn dat toevallig jouw honden op de foto's?
Geen teken is idd een plus, goed om te weten.
De berg niet afkomen is ook niet erg
we hebben ook al afgelegen in Schotland gezeten, daar wou je ook boodschappen voor een week in huis hebben omdat je anders gewoon niets te eten had.
Wij genieten daar enorm van, dus ik vind dit echt een supertip!
Geen teken is idd een plus, goed om te weten.
De berg niet afkomen is ook niet erg

Wij genieten daar enorm van, dus ik vind dit echt een supertip!
...; We will never surrender Winston Churchill
Ja, dat zijn mijn honden op de foto's
Ze verdedigen hier "ons" hutje tegen de vijandige buren de koeien. Ze maakte alleen niet zo veel indruk
De boer/ verhuurder wil de gasten ook naar boven brengen en weer halen aan het einde van de week.
Moet je alleen genoeg proviand meenemen. Honden zijn hartelijk welkom, wel de opgezette marmot weghalen. Zal niet de eerste hond zijn die hem sloopt hahahahaha

Ze verdedigen hier "ons" hutje tegen de vijandige buren de koeien. Ze maakte alleen niet zo veel indruk

De boer/ verhuurder wil de gasten ook naar boven brengen en weer halen aan het einde van de week.
Moet je alleen genoeg proviand meenemen. Honden zijn hartelijk welkom, wel de opgezette marmot weghalen. Zal niet de eerste hond zijn die hem sloopt hahahahaha
Ja, dat zijn mijn honden op de foto's