Ze hebben nog steeds enorm veel krokodillen, die in de binnenwateren uitgezet worden als ze er geschikt voor zijn en de leeftijd er voor hebben. Een aantal blijven in de opvang, die zitten er al zolang, die kunnen in het wild niet kunnen overleven. Ze hebben in de opvang genoeg ruimte. Maar goed, hier de foto's:
Hier de apen, de meeste zijn tam en gaan niet meer weg. Ze kunnen weg als ze willen, want het park is niet afgezet. Sommige gaan ook weg, maar de meeste zijn enorm tam (al kunnen ze uiteraard ook aardig bijten)

Mijn lieve Jessica, 8 jaar geleden zag ik haar voor het eerst, ze is er nog steeds. Een enorm leuke aap, jat alles van je wat ze kan (petjes, zonnebrillen, fototoestel en je kan het terug ruilen voor een banaan, heerlijk wijffie

Deze banaan was in ruil voor een zonnebril

Toen mochten we even tussen de grote jongens lopen
Maar gelukkig hadden ze net gegeten
Hier lagen er een paar (achter mij hebben ze een enorm groot stuk nog, met dieper water)

Deze waren de oudste en ook de "baas". Wel gaaf, mocht even aan zijn staart zitten

Maar na het aaien, ging ik nog iets dichter bij en zag dat hij best een aardig gebitje had

En toen keek ik nast me, echt maximaal een halve meter van mij af en zag dit, toen schrok ik wel even (maar moest en zou er een foto van maken

En toen, toen verloor ik echt mijn hart aan deze 2 lieverds, meet Spok en Blondie. Deze honden worden gegeten in Mexico en deze zijn gebracht door iemand die ze ergens weggehaald had. Zo ontzettend lief, ze hebben een enorme ruimte en een soort van grot om te schuilen voor de zon. Ze worden elke dag ingesmeerd voor de zon zodat ze niet verbranden.
Spok:

En lieve lieve Blondie, ze vloog echt in mijn armen en wilde niet meer weg (en ik ook niet

Deze 2 kleine dames waren gebracht omdat ze als huisdier wel erg groot geworden waren

Mocht ze niet eens vasthouden en werd afgescheept met deze (was net door een da onderzocht, dus we hadden geluk)

Deze grote vriend mocht door een iemand vast gehouden worden (ze hebben max 6 bezoekers per dag die een van deze mag vasthouden) Ik was de gelukkige, alleen waren ze even vergeten te vertellen dat ze enorm zwaar waren
Deze gaat deze week weer naar zijn eigen leefplek buiten het park

Dit mopje mocht ik ook even vasthouden, werd verplaatst naar een andere groep crocs, omdat deze te groot werd en de kleintjes opvrat

En deze mooierd loopt ook gewoon los door het park. Ze zijn in het stuk Yucatan best zeldzaam en wat er nog van over is wordt afgeschoten, maar wel zo dat ze nog half levend zijn. Als ze nog te redden zijn gaan ze hier heen. Dit was the men

En even voor Kees, mocht je dit lezen, dit is na die witte poten van me en kon niet echt fijn lopen door de verbranding (zeer duidelijk te zien aan mn kop haha)