Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Helaas is de afspraak voor juli geen hond erbij maar anders had ik vandaag nog een mail gestuurd (had ik net al bijna gedaan maar weer snel weg geklikt).
Helaas is de afspraak voor juli geen hond erbij maar anders had ik vandaag nog een mail gestuurd (had ik net al bijna gedaan maar weer snel weg geklikt).
Wat houdt je tegen? Of je nú of over een half jaar een hond erbij neemt, maakt dan ook niet meer uit
Kiek dan in die ooogies
In die oogjes heb ik dus al veel te lang gekeken ...
Alle redenen die ik heb worden weg gevaagd met de gedachte 'ze zal het hier waarschijnlijk nog steeds 100x beter hebben dan daar'. Het echte probleem is dus mijn man, al heb ik het nog niet over deze dame gehad.
Wat houdt je tegen? Of je nú of over een half jaar een hond erbij neemt, maakt dan ook niet meer uit
Kiek dan in die ooogies
In die oogjes heb ik dus al veel te lang gekeken ...
Alle redenen die ik heb worden weg gevaagd met de gedachte 'ze zal het hier waarschijnlijk nog steeds 100x beter hebben dan daar'. Het echte probleem is dus mijn man, al heb ik het nog niet over deze dame gehad.
Ja en.??
In juli ben je misschien ziek of dood of gescheiden of....................
Ga halen die hond ,morgenm kan hij bij een ander liggen en heb je spijt.
Simone schreef:Maar in juli mag het wel? Prachtige dame...
Mijn man wil er zelf ook graag een hond bij, alleen we zijn beide op het moment redelijk druk en een hond erbij vraagt toch weer extra tijd (al vindt ik dat ik echt nog wel tijd over heb).
linn schreef:Mijn man wil er zelf ook graag een hond bij, alleen we zijn beide op het moment redelijk druk en een hond erbij vraagt toch weer extra tijd (al vindt ik dat ik echt nog wel tijd over heb).
Waar er één eet/uitgelaten wordt, gaat dat net zo makkelijk met twee Doe het, doe het, doe het
tjees , het kwartje viel nog niet meteen bij me maar ik dacht ook al van heey bekend hondje of niet?
Maar jullie hebben het echt goed gezien, dit is echt een lookalike van Bonnie
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
Corneliana schreef:hm, leuk hondje
anderzijds als man er niks mee heeft is het ook niet handig
je moet het wel samen doen toch?
suc6 met overhalen.
Klopt, overleg is ons sleutelwoord. Ga hem dus niet overhalen, het moet niet tegen zijn zin zijn. Ik leg haar gewoon aan hem voor, vertel hoe ze is en dat het mij een hele leuke hond lijkt om erbij te hebben en dat ik denk dat het nu wel kan en dan is het aan hem. We wonen hier samen dus is het belangrijk dat we allebei achter de keuzes staan die we maken. Anders wacht ik gewoon tot na de zomer, komt er vast weer een leuke hond langs (we zouden immers eigenlijk voor een colli pup gaan )
Corneliana schreef:hm, leuk hondje
anderzijds als man er niks mee heeft is het ook niet handig
je moet het wel samen doen toch?
suc6 met overhalen.
Klopt, overleg is ons sleutelwoord. Ga hem dus niet overhalen, het moet niet tegen zijn zin zijn. Ik leg haar gewoon aan hem voor, vertel hoe ze is en dat het mij een hele leuke hond lijkt om erbij te hebben en dat ik denk dat het nu wel kan en dan is het aan hem. We wonen hier samen dus is het belangrijk dat we allebei achter de keuzes staan die we maken. Anders wacht ik gewoon tot na de zomer, komt er vast weer een leuke hond langs (we zouden immers eigenlijk voor een colli pup gaan )
Miriam heeft waarschijnlijk al een thuis gevonden, ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Natuurlijk heel fijn dat ze en plekje in Nederland krijgt dus voor haar is het prima in orde alleen ik loop die leuke hond natuurlijk wel mis. Maar ja er komt vast weer wat anders op mijn pad...
massam schreef:het is wat met die collie mensen die op bonnies vallen!
Ze zou volgens de site collie bloed in zich hebben dus ik ben redelijk rasvast ... En nu ga ik gewoon weer verder voor een collie (tot er weer van die mooie ogen langs komen )
massam schreef:het is wat met die collie mensen die op bonnies vallen!
Ze zou volgens de site collie bloed in zich hebben dus ik ben redelijk rasvast ... En nu ga ik gewoon weer verder voor een collie (tot er weer van die mooie ogen langs komen )
Haha, Bonnie zou ook een colliemix zijn.
Nou ja, qua karakter lijkt ze een beetje op een collie. En ze is wit met een enkele bruine vlek. Lijkt een beetje op een mislukte witte collie.
Als ik tenminste mijn bril niet op heb en haar van 25m afstand zie.