Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Een wild roodborstje. Nou ja, hij zat in het bos dus dat vind ik wilder dan bij ons voor in de tuin.
Keek eigenlijk naar de vissen die dood gingen, tot opeens dit roodborstje bij het wak ging zitten. Geluk!
De setting:
Ze zijn wel van bovenaf genomen, stond op een brug en bewegen doe je dan niet meer.
Rami schreef:Mooi!
Maar het roodborstje in mijn tuin vind ik ook een 'echte' hoor. Hij doet in ieder geval zijn stinkende best om rivalen uit de tuin te jagen.
Jawel, maar toch. Die in onze tuin wacht ik gewoon af, haha. Niet dat ik deze met veel moeite heb moeten spotten...
twinkeltje schreef:Wat mooi waarom lijkt mijn roodborstje zo anders dan die van jou? mooi zeg.
Het kan zijn dat jou roodborstje een overwinteraar is en die van Leonie eentje uit de noordelijke landen (of andersom). Het is nl. zo dat een deel van de 'zomerroodborstjes' hier overwintert een ander deel trekt naar het zuiden. De roodborstjes uit de noordelijke landen zie je in de winter dan weer hier.
Mooie foto's trouwens!!! Ik hou zo van die dikke propjes ...
Maar het roodborstje in mijn tuin vind ik ook een 'echte' hoor. Hij doet in ieder geval zijn stinkende best om rivalen uit de tuin te jagen.
Dat is gewoon omdat roodborsten van die etterbakken zijn. In een mooie verpakking, dan weer wel
twinkeltje schreef:Zo dan Er is gekookte rijst ,appels ,pinda's ,pindakaas,strooizaad en vetbollen ik heb gewoon een snowroodborst.
Jij hebt een iligale zegt Linn
Of jij hebt de illigale. Maar dan dés te zeldzamer.
Dat is gewoon omdat roodborsten van die etterbakken zijn. In een mooie verpakking, dan weer wel
Ja, etterbakken zijn het zeker. Maar heb wel een groot zwak voor ze. Zeker als ze midden in de nacht gaan zitten zingen. Toch echt familie van de nachtegaal.