Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Leuke foto's, ziet eruit als een geslaagde middag!
En Bleza die vrolijk met haar staart omhoog tussen allerlei grote, onbekende honden loopt, mooi om te zien!
DeDiana schreef:Leuke foto's, ziet eruit als een geslaagde middag!
En Bleza die vrolijk met haar staart omhoog tussen allerlei grote, onbekende honden loopt, mooi om te zien!
Ik was ook erg onder de indruk toen ik hoorde dat ze pas 3 weken in Nederland is.
Ze liep alsof ze altijd mee ging op zulke wandelingen en luisterde prima naar Monique
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
Ik was ook erg onder de indruk toen ik hoorde dat ze pas 3 weken in Nederland is.
Ze liep alsof ze altijd mee ging op zulke wandelingen en luisterde prima naar Monique
Ging echt hartstikke goed! Behalve toen we mannen tegen kwamen hahaha!
Ging echt hartstikke goed! Behalve toen we mannen tegen kwamen hahaha!
Niets van gemerkt
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie