Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

zwart gladharige hond met bruin omgeving Lelystad

Is je hond vermist? Vraag hier extra aandacht voor hulp bij het zoeken naar je hond !

Moderator: moderatorteam

Browny
Zeer actief
Aantal honden: 5

zwart gladharige hond met bruin omgeving Lelystad

Ongelezen bericht door Browny »

tijdens de honden uitlaten heb ik een zwarte hond met bruin en witte aftekeningen gezien, lijkt zover ik kon zien een beetje op een appenzeller, iets groter als een beagle. hij zat bij de ijsselmeerdijk en is een bedrijven terrein aan de houtribweg in gevlucht via een slootje over het ijs. alleen via daar kan hij erin en eruit, verder is alles omheind met een stuk bos binnen die omheining.

de politie had daar om de hoek toevallig een auto staande gehouden en omdat ik geen telefoon bij me had :oohja: hebben hun wat rond gebeld. maar hij/zij is nog niet als vermist opgegeven.

bij het bedrijf heb ik gevraagd of het van hun een proefdier is, maar die hebben ze hier niet in Lelystad zitten dus dat was niet zo.

ik ben nog over het hek geklommen om de voetsporen te volgen en die verdwijnen in het bos waar ik hem/haar verder niet kon zien. ik heb contact met de dierenambu over hoe en wat en vanavond ga ik weer kijken of hij/zij daar nog zit en of ik daar een voer plek kan maken..

het grenst weg gevaarlijk aan een 80km/u weg :ugh: hij zat ook echt langs die weg voor dat hij het terrein op vluchtte..
Afbeelding
M@rleen
Zeer actief
Aantal honden: 0
Contacteer:

Re: zwart gladharige hond met bruin omgeving Lelystad

Ongelezen bericht door M@rleen »

He bah, hopelijk wordt de baas snel opgespoord!
S@nne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nygel, Jago, Raika & Dana
Working Kelpie, Lancashire Heeler & BC.

Ongelezen bericht door S@nne »

Wellicht was het een Entlebucher Sennenhond : http://entlinest.nl/uploads/images/Beau ... 5B1%5D.JPG
Schapendrijven, Frisbee, Agility, Flyball, Hoopers en Suppen ze zijn er gek op! :D
Afbeelding
Groetjes, Sanne
Browny
Zeer actief
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Browny »

Lijkt daar wel op ja maar ik heb hem of haar maar heel kort kunnen zien van een flinke afstand.
Helaas kunnen er nu niets doen :(: mrgreen het terrein is beveiligd en zelfs de beveiliger kan er niet komen nu. Het ook wel omdat er allemaal ziektes liggen opgeslagen wat daar wordt onderzocht..

Morgen maar weer kijken of of de hond daar nog zit :roos:
Afbeelding
Daanie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Daanie »

Er is in Lelystad ook iemand die heeft 2 honden dat zijn Berner Sennen x Beagle.

Van een afstandje denk je: He een beagle, maar hij heeft de kleuren van de Berner Sennen.
Ik weet alleen niet hoe diegene heet :boos:

Maar misschien toch handig te weten.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Vermiste honden, help met zoeken!”