Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
sbientje schreef:Echt prachtige fotos! Vooral foto 5 en 7 vind ik geweldig!
Dank je!
Voor de vijfde foto ben ik plat op de grond gaan liggen. Dat was best koud (het vroor een graad of 2 dus de grond zal wel kouder geweest zijn nog), maar ik ben blij dat ik het gedaan heb want ik vind de foto zelf ook heel erg mooi.
Ik zag het vrijdagochtend voor het eerst op berkentakken, dacht eerst dat het sneeuw of zo was maar bij nadere inspectie bleek dát het niet te zijn. Wat het dan wel was, ik had geen idee. Gisteren heb ik het op de foto gezet en zag ik het voordat ik die foto's op FB ging plaatsen bij een van mijn FB-contacten, die er ook een foto van had gemaakt. Zij kwam later met de link en verklaring van wat het nu precies was. Ik vind het heel fascinerend spul.
Dank je Jaap.
Ik vond het ook prachtig, dat ijshaar. Ben blij dat ik er achter ben gekomen wat het precies is, dat maakt het nog mooier en specialer.
Ik had wel gedacht dat het een paddenstoelachtige of schimmel was, maar hoe het precies ontstaat was heel bijzonder om te lezen.
Elmo/maureen schreef: foto 2 vind ik trouwens erg mooi
Dank je, ik ook. Vond het zo bijzonder dat die boom in een soort grote luciferhoutjes getransformeerd was. Hier een foto die iets minder is ingezoomd, van dezelfde boom:
LongFields schreef:Boshuis Drie was dicht in verband met een verbouwing, dus de appeltaart houden we nog tegoed.
wel zorgen voor een lege maag hè, anders heb je niet genoeg plaats voor dat lekkers
Ik ben daar morgen in de buurt, gelukkig is "de Buurtjes" dan wel weer open
LongFields schreef:Boshuis Drie was dicht in verband met een verbouwing, dus de appeltaart houden we nog tegoed.
wel zorgen voor een lege maag hè, anders heb je niet genoeg plaats voor dat lekkers
Ik had begrepen dat die ook in het weekend open was, maar het zat daar potdicht. Dus hebben we maar gewoon koffie met wat lekkers genomen toen we weer thuis waren.
Met Kerst hebben we voor het eerst bij Boshuis Drie gegeten en dat is ons supergoed bevallen. Gezellige sfeer en vooral enorm fijne bediening. O ja, en superlekker eten!
Met Kerst hebben we voor het eerst bij Boshuis Drie gegeten en dat is ons supergoed bevallen. Gezellige sfeer en vooral enorm fijne bediening. O ja, en superlekker eten!
afgezien van die zalige appeltaart, hebben ze daar inderdaad een hele goede keuken en het sfeertje en de entourage zijn uniek. Bovendien vind ik het altijd gezellig, dat ook de honden welkom zijn
LongFields schreef:
Ik had begrepen dat die ook in het weekend open was, maar het zat daar potdicht. Dus hebben we maar gewoon koffie met wat lekkers genomen toen we weer thuis waren.
geweldig restaurantje idd en dat bos erbij super, het dansende woud, zulke aparte bomen daar
Een hond heeft meer aan een boomstam dan aan een stamboom.