Thanks allemaal.
Pinguin: Aiko doet het nu gelukkig allemaal weer wat beter, hij is dol op haar, maar heeft in het begin enorm moeten wennen. Geef hem eens ongelijk.
-Ineens vanuit het niets dat geloei vanuit de babyfoon. Beest schrok zich iedere keer de tandjes. Nu is ie er meer aan gewend en kijkt ie hooguit eens een keer met een chagrijnige kop als ie uit zijn heilige slaap gestoord wordt.
-Al dat bezoek, en veel mensen die bang zijn voor enthousiaste, springerige bakbeesten van 45 kg.

Dus moest ie af en toe de keuken in.
-Vrouwtje die een paar dagen boven moest blijven, en die hij heel erg miste, tot piepens aan toe. (Brak mijn hart)

Dus toch maar even die trap afstrompelen.
-Ook snapte hij er niets van waarom wij nu ineens midden in de nacht beneden stonden om flesjes of kruiken te maken. Spelen? Wandelen? Mag ik eruit? Wat willen ze nou?
-Eh? Wat is dat kleine ding nou wat zo ligt te friemelen en al die herrie maakt? Ik weet alleen dat ik het leuk vind, ze ruikt een beetje naar vrouwtje en baasje, maar toch niet hetzelfde. Waarom mag ik wel snuffelen en kijken en af en toe een likje geven, maar niet met al mijn lompe, Akitaliefde overstelpen?
-En het ergste van alles: Die vreemde vrouw die ineens het hele huishouden overnam! Zolang het vrouwtje er niet is, hoeft er wat hem betreft geen enkele andere vrouw in de buurt van het baasje te zijn. Omgekeerd hetzelfde: Als het baasje niet thuis is, heeft een andere vent hier niets te zoeken. Volgens hem dan.
Het arme beest heeft het best zwaar gehad, maar hij lijkt nu gelukkig meer gewend te zijn. Ik voed Harley ook gewoon beneden waar hij bij is, en dan gaat ie meestal, na even de zaak uitvoerig besnuffeld te hebben aan onze voeten liggen. Niet altijd hoor, soms is ie gewoon erg opdringerig en moet ie even ophoepelen.
Nu nog even een manier zien te vinden waarbij ik met mijn rugklachten die ik overgehouden heb om met hem te wandelen. Met zijn geouwehoer aan de riem af en toe.
Meghan: We werken nog even aan een ritme waarbij ik met Aiko kan lopen, baasje werkt immers in 3 ploegen en ik heb nu behoorlijk last van mijn rug, maar verder gaat alles wel goed. Wat is dit wennen, zeg.