Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kvv van de Albert Heijn
Moderator: moderatorteam
-
Jay1978
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Kvv van de Albert Heijn
Misschien ben ik spuit 11 en is het al bekend, maar heb het zojuist gehaald omdat mijn bestelde voer laat is, en er zitten geen conserveermiddelen meer in. (Pens compleet versie)
Ik weet dat er twijfel over deze kvv was ivm die conserveringsmiddelen.
Ik weet dat er twijfel over deze kvv was ivm die conserveringsmiddelen.
- dagmar88
- Zeer actief
Re: Kvv van de Albert Heijn
en de tarwe?
-
Jay1978
- Zeer actief
- Contacteer:
- dagmar88
- Zeer actief
Dat blijft toch stom.
Hier ligt trouwens sinds kort weer smuldier bij de appie, maar geen compleet
-
Jay1978
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja, snap het ook niet. Misschien komt het nog.dagmar88 schreef:Dat blijft toch stom.
Oh?? Nee hier absoluut geen smuldier bij AH, wel bij de MCD waar ik het normaal haal, maar die waren dicht.
AH heeft hier alleen AH (duh) en Rodi. Rodi eet Pippa niet.
- Bruce-Roxy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder & Chihuahua X Jack-russell
- Aantal honden: 2
Bij Deen & bij Jumbo hier in de buurt (weet natuurlijk niet of dat bij jullie in de buurt zit?!) hebben ze sinds kort wel smuldier compleet! 
Bruce 20-03-2010 Roxy 11-05-2011
- dagmar88
- Zeer actief
Terwijl ze toch niet bepaald kieskeurig zijn.
- dagmar88
- Zeer actief
Bruce-Roxy schreef:Bij Deen & bij Jumbo hier in de buurt (weet natuurlijk niet of dat bij jullie in de buurt zit?!) hebben ze sinds kort wel smuldier compleet!
Appie en smuldier hadden mot over de prijs, vandaar dat het een tijd geleden uit het assortiment is gegaan daar.
Hier hebben ze de complete versies wel bij de c1000.
Daar kom ik dan ook alleen voor het hondenvoer en vind het stom om een extra (vervelende) winkel in te moeten.
-
Jay1978
- Zeer actief
- Contacteer:
Het is ook zo droog. Pippa eet het liefst Lotgering, smuldier heeft een 3de plaats bij haar, Carnibest vind ze nog iets lekkerder.dagmar88 schreef:Rodi vinden ze hier ook stom, met die achterlijke erwt.
De rest vreet alles, maar dan ook echt alles.
-
Jay1978
- Zeer actief
- Contacteer:
Klets trouwens uit mijn nek, Amy wil niks waar rundvlees of hart in zit.Jay1978 schreef:Het is ook zo droog. Pippa eet het liefst Lotgering, smuldier heeft een 3de plaats bij haar, Carnibest vind ze nog iets lekkerder.dagmar88 schreef:Rodi vinden ze hier ook stom, met die achterlijke erwt.
De rest vreet alles, maar dan ook echt alles.
- dagmar88
- Zeer actief
Charlie blijft hongerig op lotgering. Ze kan er maar weinig van eten, anders kun je haar binnen de kortste keren rollen.
En ik kreeg de neiging die rotvent de pens naar z'n asociale bakkes te werpen.
Voor Pluis was het wel geslaagd.
Voor Pluis was het wel geslaagd.
- Bruce-Roxy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder & Chihuahua X Jack-russell
Deen hier heeft heel lang alleen kip & rund gehaddagmar88 schreef:Bruce-Roxy schreef:Bij Deen & bij Jumbo hier in de buurt (weet natuurlijk niet of dat bij jullie in de buurt zit?!) hebben ze sinds kort wel smuldier compleet!
Dat was toch altijd al zo?
Appie en smuldier hadden mot over de prijs, vandaar dat het een tijd geleden uit het assortiment is gegaan daar.
Hier hebben ze de complete versies wel bij de c1000.
Daar kom ik dan ook alleen voor het hondenvoer en vind het stom om een extra (vervelende) winkel in te moeten.
sinds kort alles weer! nu wonen wij wel in een boerengat waar mensen hun honden nog pedigree voeren omdat dit een "goed merk" is...
kan dus misschien daaraan liggen..
Jumbo zit hier pas sinds kort, zag toevallig dat die m ook hebben, net als rodi en stukjes runderhart.
Er gaat hier een wereld open voor sommige mensen!
Bruce 20-03-2010 Roxy 11-05-2011
- Wolf77
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Husky/Malamute
Ik voer t liefst smuldier, en laat dat nu net weg zijn..
bij ons durpke hebben ze een vreemde stoelendans gedaan; vorig jaar hadden we een super de boer en dat werd een Jumbo ( yeahh met smuldier ), en in t dorp zelf was een c1000.
Nu is die c1000 overgenomen door de Jumbo..dus die is na een jaar alweer verhuisd..en omdat t zo lekker handig MIDDEN in t dorp staat..juist ja..parkeerplek zal je om moeten vechten..
In de plek van de vorige Jumbo is nu een AH, dus ik ben zowat verplicht om daarheen te gaan. Die AH heeft eiegn KVV wat ik ook nogal droge meuk vind, en nog wat Rodi, maar keuze is zeer belabberd...
Nu is er vlakbij mn werk ( in de grote stad
) wel een flinke Jumbo met veel meer keuze aan smuldier, dus als t even kan probeer ik 1 x in de week daar wat van mee te nemen, en dan t liefst van alles wat. Kip, hart, vleescompleet, glutenvrij etc.
eventueel soms dan nog wat Rodi van de AH.
Ik heb maar een klein vriesvak. Als ik naar een ander merk zou gaan dan moet je gaan bestellen, en veel plek heb ik dus niet, en daarbij werk ik steeds erg onregelmatig dus aan huis afleveren wordt dan steeds zo'n gepuzzel of niet haalbaar.
Ik houdt markplaats wel in de gaten voor een klein vrieskistje, wellicht gaat t dan beter..
bij ons durpke hebben ze een vreemde stoelendans gedaan; vorig jaar hadden we een super de boer en dat werd een Jumbo ( yeahh met smuldier ), en in t dorp zelf was een c1000.
Nu is die c1000 overgenomen door de Jumbo..dus die is na een jaar alweer verhuisd..en omdat t zo lekker handig MIDDEN in t dorp staat..juist ja..parkeerplek zal je om moeten vechten..
In de plek van de vorige Jumbo is nu een AH, dus ik ben zowat verplicht om daarheen te gaan. Die AH heeft eiegn KVV wat ik ook nogal droge meuk vind, en nog wat Rodi, maar keuze is zeer belabberd...
Nu is er vlakbij mn werk ( in de grote stad
eventueel soms dan nog wat Rodi van de AH.
Ik heb maar een klein vriesvak. Als ik naar een ander merk zou gaan dan moet je gaan bestellen, en veel plek heb ik dus niet, en daarbij werk ik steeds erg onregelmatig dus aan huis afleveren wordt dan steeds zo'n gepuzzel of niet haalbaar.
Ik houdt markplaats wel in de gaten voor een klein vrieskistje, wellicht gaat t dan beter..
-
SuzieC1970
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier en Mechelse herder.
Ik heb de kvv van de appie gister ook gevoerd aan Max. Was de eerste keer en hij vreet alles dus was geen probleem ! Of het echt goed spul is en ik het vaker ga voeren weet ik niet hoor maar was toevallig bij de appie en mijn smuldier was op. Heb dus 2 pakjes meegenomen voor Max en een pakje Rodi voor Gizmo(want die mag geen tarwe...) Spul van de appie was even duur als de smuldier hier bij de Jumbo: 0,70 c...
- Belle
- Zeer actief
Ik had laatst ook twee doosjes kvv van AH meegenomen omdat ik geen zin had om naar een andere supermarkt te gaan. Isa kreeg het niet uit haar plastic bak, was heel zielig, hoe harder ze probeerde het eruit te eten, hoe meer het aan de bak vast plakte. Ik heb het met een lepel eruit moeten schrapen.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
- dancingdaydream
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Outdoor Chihuahua - Yuna, Perro Peruano Peludo - Chell
- Lance
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse stafford, Engelse stafford x Franse Bulldog
Nou hier komt er echt geen AH vlees in hoor... Ik vind het vieze, plakkerige troep wat er niet eens meer uit ziet als vlees.
En de honden hier kregen er rommelbuikjes van.

- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Wij halen Smuldier ook altijd bij Deen.Bruce-Roxy schreef:Bij Deen & bij Jumbo hier in de buurt (weet natuurlijk niet of dat bij jullie in de buurt zit?!) hebben ze sinds kort wel smuldier compleet!

- Poffertje
- Actief
- Mijn ras(sen): Boerenfox
- Aantal honden: 1
Bij de Hoogvliet hier is er genoeg keuze in Smuldier. Ik denk dat het gewoon alle smaken zijn.