Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Dierenarts korting via Groupon...

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

dancingdaydream
Zeer actief
Mijn ras(sen): Outdoor Chihuahua - Yuna, Perro Peruano Peludo - Chell
Aantal honden: 2

Dierenarts korting via Groupon...

Ongelezen bericht door dancingdaydream »

Ik zag vandaag op de groupon site dat de sterkliniek dierenarts blijkbaar stunt met korting voor nieuwe klanten of klanten die al meer dan een jaar niet geweest zijn op consult en/of vaccinatie..
Aan de ene kant handig voor mensen die nu vanwege geldzaken niet naar de dierenarts gaan natuurlijk, maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer vreemd dat een dierenkliniek zo adverteert op groupon, en blijkbaar een aantal andere dierenartsen online ook, zag ik.
Daarnaast is het ook wel lullig/vreemd dat het alleen voor nieuwe klanten is... Lijkt zo meer op nieuwe mensen proberen binnen te halen.
Is trouwens niet mijn dierenarts... Maar ik vond het gewoon apart om zo iets tegen te komen.

http://www.groupon.nl/deals/alphen-aan- ... n/15310016
Afbeelding
Ilupa

Re: Dierenarts korting via Groupon...

Ongelezen bericht door Ilupa »

Ik vind het niet zo vreemd. Dierenklinieken hebben ook recht op publiciteit.
Poffertje
Actief
Mijn ras(sen): Boerenfox
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Poffertje »

Ik ga naar een andere dierenarts in Alphen en die bevalt me prima. Zo'n actie haalt me niet over.
Daarnaast vind ik het best vreemd om een kortingsbon te kopen voor een DA. :scratch:
Afbeelding
Ilupa

Ongelezen bericht door Ilupa »

Ik reed in de VS eens langs een dierenkliniek op vaderdag. Daar stond op een groot aankondigingsbord: "Father's Day Special, Neutering: 50% Off!!"
kipo
Zeer actief

Ongelezen bericht door kipo »

Ilupa schreef:Ik reed in de VS eens langs een dierenkliniek op vaderdag. Daar stond op een groot aankondigingsbord: "Father's Day Special, Neutering: 50% Off!!"
Hmmm, castratie cadeau op vaderdag....krijg daar toch een beetje vreemde bedenkingen bij :F:
dancingdaydream
Zeer actief
Mijn ras(sen): Outdoor Chihuahua - Yuna, Perro Peruano Peludo - Chell

Ongelezen bericht door dancingdaydream »

Ik zeg ook niet dat dierenartsen geen recht hebben op publiciteit, maar ik vind het vreemd dat een kliniek die van zichzelf adverteerd dat ze een van de beste zijn zo'n actie "nodig heeft" en dat het dan ook nog eens alleen voor nieuwe en verjaarde klanten is.

Als het vanuit het oogpunt is om mensen naar de kliniek te halen omdat ze anders helemaal niet zouden gaan, dan zou dat een "nobele" gedachte zijn, maar dat zie ik in dit geval er niet in. En nu dan met korting naar de da, terwijl het de volgende keer gewoon wel 60,- is. Dan komen ze ook niet terug hoor, als dat hun redenen geweest zijn.
Afbeelding
Hailfall
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Hailfall »

Ilupa schreef:Ik reed in de VS eens langs een dierenkliniek op vaderdag. Daar stond op een groot aankondigingsbord: "Father's Day Special, Neutering: 50% Off!!"
Op zich wel grappig maar niet apart, toen ik nog in Philadelphia woonde was er een actie waar je gratis je kater/poes kon laten castreren/steriliseren. Wij hebben daar toen gebruik van gemaakt om onze katers te laten castreren.
Afbeelding
Afbeelding
Bruce-Roxy
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder & Chihuahua X Jack-russell

Ongelezen bericht door Bruce-Roxy »

Hailfall schreef:
Op zich wel grappig maar niet apart, toen ik nog in Philadelphia woonde was er een actie waar je gratis je kater/poes kon laten castreren/steriliseren. Wij hebben daar toen gebruik van gemaakt om onze katers te laten castreren.
Klopt, zie je vaak in Amerika! Zouden ze hier ook wat vaker moeten doen als je het mij vraagt!
Maar dat terzijde.. :roll:
Bruce 20-03-2010 Roxy 11-05-2011
kipo
Zeer actief

Ongelezen bericht door kipo »

Bruce-Roxy schreef:
Hailfall schreef:
Klopt, zie je vaak in Amerika! Zouden ze hier ook wat vaker moeten doen als je het mij vraagt!
Maar dat terzijde.. :roll:
Waarom zouden da's de verantwoording moeten nemen over het wel of niet castreren van andermans huisdieren?
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”