Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Vlaamse Gaai en Kleine Bonte Specht

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Vlaamse Gaai en Kleine Bonte Specht

Ongelezen bericht door LongFields »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Rebble
Zeer actief
Aantal honden: 1

Re: Vlaamse Gaai en Kleine Bonte Specht

Ongelezen bericht door Rebble »

Mooi hoor :ok:

Ik ben gek op Vlaamse Gaaien, geen idee waarom want het zijn hele schuwe beesten maar ik vind ze prachtig :I:

Hier in de buurt zitten ook heel veel leuke vogels. Mijn vader is gek op vogels (vrije vogels, niet in een kooi) en wij gingen vroeger regelmatig op zondag rondrijden om vogels te spotten in de polder. Vogels zijn voor mij dus altijd een beetje jeugdsentiment.
Afbeelding
LongFields
Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Rebble schreef:Mooi hoor :ok:

Ik ben gek op Vlaamse Gaaien, geen idee waarom want het zijn hele schuwe beesten maar ik vind ze prachtig :I:
Ik vind ze erg mooi gekleurd, met die stippeltjes op hun kop en het felblauw op de vleugels. Hier zijn ze niet meer zo schuw moet ik zeggen, ze zijn al helemaal aan ons gewend als we binnen door het huis lopen of voor het raam staan.
Rebble schreef:Hier in de buurt zitten ook heel veel leuke vogels. Mijn vader is gek op vogels (vrije vogels, niet in een kooi) en wij gingen vroeger regelmatig op zondag rondrijden om vogels te spotten in de polder. Vogels zijn voor mij dus altijd een beetje jeugdsentiment.
Dat kan ik me voorstellen, als je dat vroeger vaak met je vader gedaan hebt. Ik vind vogels spotten ook heel leuk. Zeker als dat gewoon in je eigen tuin kan. :wink:
Dee
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Dee »

Erg mooi :ok:
Daisy@
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herders
Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Ongelezen bericht door Daisy@ »

Heel mooi!
billy
Erelid
Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier

Ongelezen bericht door billy »

Prachtig om dat in je eigen tuin te kunnen zien. :ok:
Alleen is de kleine een grote bonte specht denk ik, die hebben een wit vlak op hun schouders, kleine bonte spechten hebben dat niet. :wink:
Afbeelding
LongFields
Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

billy schreef: Alleen is de kleine een grote bonte specht denk ik, die hebben een wit vlak op hun schouders, kleine bonte spechten hebben dat niet. :wink:
Okay, dat wist ik niet. Ik vond het maar een kleine vogel, vandaar dat ik dacht dat dit wel de kleine bonte zou zijn. :wink:
billy
Erelid
Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier

Ongelezen bericht door billy »

LongFields schreef:
billy schreef: Alleen is de kleine een grote bonte specht denk ik, die hebben een wit vlak op hun schouders, kleine bonte spechten hebben dat niet. :wink:
Okay, dat wist ik niet. Ik vond het maar een kleine vogel, vandaar dat ik dacht dat dit wel de kleine bonte zou zijn. :wink:
Ik had het ook even gegoogeld hoor :wink:
Maar ik heb zelf ook genoeg grote bonte op de foto en daar vond ik hem erg op lijken, de kleine bont is ongeveer zo groot als een mus.
Afbeelding
LongFields
Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

billy schreef:
LongFields schreef:
Ik had het ook even gegoogeld hoor :wink:
Maar ik heb zelf ook genoeg grote bonte op de foto en daar vond ik hem erg op lijken, de kleine bont is ongeveer zo groot als een mus.
Okay, dan moet het inderdaad de grote bonte geweest zijn. Hij was zo'n beetje de grootte van een merel.
Maar wat is zo'n kleine bonte specht dan mini zeg! Zo eentje heb ik denk ik dan nog nooit gezien.
Rebble
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rebble »

LongFields schreef:
Rebble schreef:Mooi hoor :ok:

Ik vind ze erg mooi gekleurd, met die stippeltjes op hun kop en het felblauw op de vleugels. Hier zijn ze niet meer zo schuw moet ik zeggen, ze zijn al helemaal aan ons gewend als we binnen door het huis lopen of voor het raam staan.
Rebble schreef:Hier in de buurt zitten ook heel veel leuke vogels. Mijn vader is gek op vogels (vrije vogels, niet in een kooi) en wij gingen vroeger regelmatig op zondag rondrijden om vogels te spotten in de polder. Vogels zijn voor mij dus altijd een beetje jeugdsentiment.
Dat kan ik me voorstellen, als je dat vroeger vaak met je vader gedaan hebt. Ik vind vogels spotten ook heel leuk. Zeker als dat gewoon in je eigen tuin kan. :wink:

Dat kan ik me goed voorstellen :ok: Gister zag ik in het park witkopstaartmezen, nooit eerder gezien en die bleven gewoon in de bosjes zitten kwetteren terwijl ik er maar 2 meter vanaf stond.
Afbeelding
*tweety*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *tweety* »

Mooi als dat in je eigen tuin komt eten :ok:
Groetjes Anja en de Goldenknuffels van Yvar en in mijn dierbare herinnering Kyra

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”