Het is zo leuk en verslavend, nu wil ik alle 6 mijn hondjes maken

Op de foto zie ik dat de lipjes nog even gelijk moeten worden gemaakt.

Moderator: moderatorteam

Ik ga deze laten bakken, als het goed is kleurt de klei dan echt naakthondenzwart. Deze is nu meer een proef van hoe hij gaat worden na het bakken. En of ik hem ooit heel in de oven krijg. De steunlat moet er namelijk nog uitLongFields schreef:Jeetje, wat knap!
Blijft hij deze kleur of ga je het nog verder bewerken/schilderen?
Ik vind het zo al heel erg mooi.
Nee, geen pakket. Ik ben samen met Yvette gaan boetseren. Gewoon met een blok van 10 kg klei en een hoop modellenSanne!! schreef:Ik zag laatst dat yvette hem ook aan het maken was.
Echt knap.
Is dit een pakket ofzo? Niet dat het dan niet knap is want dan moet je het nog maar kunnen hahahah.
Workshop kleien met Sonsirene schreef:Nee, geen pakket. Ik ben samen met Yvette gaan boetseren. Gewoon met een blok van 10 kg klei en een hoop modellenSanne!! schreef:Ik zag laatst dat yvette hem ook aan het maken was.
Echt knap.
Is dit een pakket ofzo? Niet dat het dan niet knap is want dan moet je het nog maar kunnen hahahah.

Eerst oefenenchrico schreef:Knap zegga je nu Niek doen
Workshop kleien zonder jufYvetteJ schreef:
Workshop kleien met SonWas hartstikke leuk om te doen!
Nee, geen emaille. Glazuur. We hebben overal in de woonkamer (in een rand dan, waar je normaal zo'n behangrand zou doen) vis, hagedis en salamander achtige beestjes hangen. Die kopen we op vakanties. Elke vakantie een groepje (als we iets kunnen vinden).Cleva schreef:Als eerste boetseerwerkje vind ik het vreselijk mooi gelukt maar je hebt ook al een heel creatief behang. Is dat emaille?
Wat leuk allemaal!
Is wel een uitdagingsirene schreef:Bedankt allemaal!
Eerst oefenenchrico schreef:Knap zegga je nu Niek doen
Als ik het nog leuk vind als ik mijn 6 draken heb gemaakt dan ga ik eens wat anders proberen. Geen idee of een hond met haar ook zou lukken.
Mij ookAriane schreef:Zo dan, mooi hoor!
Het lijkt me heerlijk om zo creatief te zijn.
Chamotte klei. Die moet dus in een klei oven gebakken worden maar dat kan ik hier doen bij de mvr waar ik de klei koop.*Ellen* schreef:Mooi zeg !
Wat voor klei gebruik je ?
Het is ook heel leuk om te doen. Lekker ontspannend ook vind ik en je hebt niet zoveel nodig. Ik doe veel te weinig van dit soort dingen. Hang teveel achter de computersybertje schreef:Wat gaaf zeg!! En zo goed gelukt ook.
Boetseren vind ik ook ontzettend leuk om te doen, maar ik heb al teveel hobby's. Zucht.