Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
massam schreef:wat leuk! enig idee wie dit hondje is en hoe oud zij is?
Dit hondje heet Shelby, ze is geboren op 24-07-2011 en ze woont in Melick (limburg)
geweldig leuk ding!
én een kopietje van de broertjes en zusjes van mijn sam.. die is al bijna 10 maar ik heb geen idee of shelby misschien een nazaat van een van de broers/zussen is
Mooie Fotos!
Wel jammer dat er nog Honden mochten meelopen met Slipketting en Prikkelband, de meeste Wandelingen verbieden dit dus en is mss iets om in toekomst erbij te zetten
OMK schreef:Mooie Fotos!
Wel jammer dat er nog Honden mochten meelopen met Slipketting en Prikkelband, de meeste Wandelingen verbieden dit dus en is mss iets om in toekomst erbij te zetten
Ja dat is nou een punt waar ook ik me aan heb gestoord en wat de organisatie van mij uit de volgende wandeling toch echt wel volledig mag verbieden, zal dit ook nog zeker even kenbaar maken
Er werd namelijk van te voren door de organisatie gezegd dat ze prikkelbanden en slipkettingen liever niet zagen omdat er vaak niet op de juiste manier mee om gegaan wordt. Ondanks dit liepen er toch nog genoeg mee die zo'n band om hadden en een aantal ervan maakten er idd totaal niet op de juiste manier gebruik van
Their lives are gifts entrusted to us... With that comes great responsibility... They are family...
A lover will give you a kiss... A friend will give you a hug... But my 4 dogs have given me their hearts...
Dat zijn veel honden bij elkaar.
Jullie hebben in de buurt van onze wei gelopen, ik zag een paar bekende paden op de foto's en ergens in de verte ons stalletje voor de schapen.