Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
ik zie groen van jaloezie; wat een verscheidenheid aan vogels! Hier zie ik er niet veel en sinds de kippen van de buurman weg zijn, zijn de mussen ook met de noorderzon vertrokken.
We hebben hier tot nu toe gespot de Koolmees, Pimpelmees, Matkopmees, Groenling, Boomklever, Vink, Mus, Heggemus, Merel, Vlaamse Gaai, Houtduif en Bonte Specht (als ik er geen vergeten ben). Heb ze inmiddels allemaal op de foto gekregen.
Ben benieuwd of er nog meer verschillende vogels zullen komen.
Wat een mooie foto's, bij de foto's van de bonte specht moet ik meteen aan mijn vorige hondje (dwergschnauzer) denken, die was doodsbang voor het kloppende geluid van de specht, en dan moest ik haar echt aan de riem doen anders rende ze in een ruk naar huis. Maf beestje
Annedee schreef:Wat een mooie foto's, bij de foto's van de bonte specht moet ik meteen aan mijn vorige hondje (dwergschnauzer) denken, die was doodsbang voor het kloppende geluid van de specht, en dan moest ik haar echt aan de riem doen anders rende ze in een ruk naar huis. Maf beestje
LongFields schreef:
Leuke foto's weer , de boomkruiper zal je binnenkort ook wel zien.
Kraaien en eksters zie ik hier ook veel .
En er zit hier elke dag een reiger in de tuin.
Maar die is zo schuw , als hij me in de kamer ziet lopen , vliegt hij gelijk weg.
Is een Boomkruiper een andere vogel dan een Boomklever? Want die laatste zien we hier ook al heel veel. Heb hem een vorige keer op de foto gezet, dit keer was 'ie me te snel af.
LongFields schreef:
Leuke foto's weer , de boomkruiper zal je binnenkort ook wel zien.
Kraaien en eksters zie ik hier ook veel .
En er zit hier elke dag een reiger in de tuin.
Maar die is zo schuw , als hij me in de kamer ziet lopen , vliegt hij gelijk weg.
Is een Boomkruiper een andere vogel dan een Boomklever? Want die laatste zien we hier ook al heel veel. Heb hem een vorige keer op de foto gezet, dit keer was 'ie me te snel af.
Hier is de boomkruiper , wel genomen door het keukenraam.
Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
Leuke foto's, ik ga ook eens het winterspul voor de vogels ophangen. De honden proberen ook elk jaar om een vetbol te pakken te krijgen
Groene specht komt hier heel vaak langs, vorig jaar zat hij zijn jong hier mieren te voeren in de tuin Hij heeft nu wel 25 mooie ronde gaten in het gazon gemaakt, geen mier meer te zien.
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
Leuk al die vogeltjes. Ik ben ook wel eens bezig geweest een specht te fotograferen, maar elke keer als hij je in de gaten had ging hij aan de andere kant van de stam zitten... Niet gelukt
Wat een onwijs leuke vogels. Hier zitten ook veel vogels. Maar wij hebben zelf geen tuin. En mijn schoonmoeder heeft niet niet op vogels in haar tuin. Dus ik ben jaloers. Ben gek op vogels zo lekker in de natuur
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
mito schreef:Leuk al die vogeltjes. Ik ben ook wel eens bezig geweest een specht te fotograferen, maar elke keer als hij je in de gaten had ging hij aan de andere kant van de stam zitten... Niet gelukt
Vorig weekend zagen we hem voor het eerst, maar als ik dan in de kamer zijn kant uit liep was hij verdwenen. Dit keer zat ik er al omdat hij zich al had laten zien en toen was het een kwestie van geduld en stil blijven zitten. Hij zat ook wel een poosje achter de voet van het vogelhuisje verscholen maar kwam toen tevoorschijn om van de pinda's te eten.