Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

hoe vaak eten pup

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

happy girl
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Maltezer
Aantal honden: 1

hoe vaak eten pup

Ongelezen bericht door happy girl »

Ik zit toch nog met iets, hoe zit het nou is het echt zo belangrijk om zelf altijd als eerste te eten? hoe laat geef je dan psies eten of mag dat wel wisselen? vanaf wanneer begin je met de het aantal maaltijden af te bouwen? onze pup is bijna 3 maanden oud en zit dus op 4 maaltijden , smorgen uur of 7 , dan uur of 12, uur of 17:00 en dan nog eentje rond 21:30. Welke maaltijd laat je dan als eerste vallen? onze eigen eettijden wisselen ook nog wel eens , soms eet ik bijv smorgens om 8uur en soms pas om half 10 , tussen de middag tussen 12 en 12:30 en savonds rond 17:30 maar als de hond dus altijd later moet eten als jij zelf dan moet ik zijn tijden aanpssen? aan mijn tijden, hoe doen jullie dat?
groetjes tanja
dagmar88
Zeer actief

Re: hoe vaak eten pup

Ongelezen bericht door dagmar88 »

happy girl schreef:Ik zit toch nog met iets, hoe zit het nou is het echt zo belangrijk om zelf altijd als eerste te eten? hoe laat geef je dan psies eten of mag dat wel wisselen? vanaf wanneer begin je met de het aantal maaltijden af te bouwen? onze pup is bijna 3 maanden oud en zit dus op 4 maaltijden , smorgen uur of 7 , dan uur of 12, uur of 17:00 en dan nog eentje rond 21:30. Welke maaltijd laat je dan als eerste vallen? onze eigen eettijden wisselen ook nog wel eens , soms eet ik bijv smorgens om 8uur en soms pas om half 10 , tussen de middag tussen 12 en 12:30 en savonds rond 17:30 maar als de hond dus altijd later moet eten als jij zelf dan moet ik zijn tijden aanpssen? aan mijn tijden, hoe doen jullie dat?
:scratch: Ik geef m'n honden gewoon eten wanneer ik dat wil.
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone

Ongelezen bericht door Gollum »

ik geef ook gewoon eten wanneer ik wil :19:
lets have fun

Ongelezen bericht door lets have fun »

Niet te moeilijk doen hoor. Gewoon tijden aan houden die jou het beste uitkomen en niet krampachtig doen over eerst of laatst eten. Als het daar van af moet hangen.....
happy girl
Vaste gebruiker

ok gelukkig zat me al weer druk te maken , tis ons eerste hondje dus we moeten nog een hoop leren
groetjes tanja
Safari

Ongelezen bericht door Safari »

Hier eten de honden altijd als eerste.
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Gollum schreef:ik geef ook gewoon eten wanneer ik wil :19:
Ik ook, en al vrij snel (met een maand of 3 a 4) zitten ze hier op 2 x per dag eten ipv 3.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
happy girl
Vaste gebruiker

ah top hier kan ik wel wat mee , hij gaat morgen naar 3 keer eten
groetjes tanja
Linsey
Zeer actief
Mijn ras(sen): 4 leeuwhondjes (Kai, Dino, Lilly, Loekie)
Aantal honden: 4
Contacteer:

Ongelezen bericht door Linsey »

Wolfke is 10 weken oud en eet 2 maal per dag, 's middags en dan ergens 's avonds, dat kan zijn rond 19u of later (als de andere honden training hebben is dat rond 22-23u).
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”