Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ervaringen/ tips gevraagd
Moderator: moderatorteam
- Veronique & Kyra
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Stafford &
Weimaraner - Aantal honden: 2
Ervaringen/ tips gevraagd
We zijn aan het twijfelen wat we dit jaar met de zomer vakantie doen, met of zonder honden.
Nu ben ik aan het kijken voor leuke huisjes als we wel met de honden gaan. Nu zitten we met een aantal dingen:
- Kyra is niet overal welkom
- Sari is dan net een jaar
- het zal dan waarschijnlijk in het hoogseizoen zijn, dus juli/augustus
Waar hebben we al naar gekeken?
Frankrijk:
Lijkt me heerlijk, een huisje huren met omheinde tuin.
Nadeel: Kyra mag wel mee (ze heeft stamboom) maar ze moet overal aangelijnd en gemuilkorfd lopen. En dat is nu niet direct het idee van lekkere wandelingen maken.
Oostenrijk:
Staat hoog op mijn verlanglijstje, maar dan niet in groepsverband.
Nadeel: hoogzomer, en Sari is dan dus net een jaar. Is het niet meteen teveel om dan uren door de bergen te lopen.
België:
Heb een paar prachtige huizen gezien in de Ardennen. Mooi met omheinde tuin, jacuzzi in de tuin. Klinkt perfect dus. Maar toch krijg ik niet direct een jubelgevoel bij België.
Misschien vroeger te vaak in de Ardennen gekampeerd haha, maar het is er evengoed prachtig en geen gedoe met Kyra.
Zweden:
Zijn we een paar jaar terug met Kyra geweest, erg mooi. Dus dat is ook nog steeds een optie.
Al wordt het dan wel rondtrekken, al dan niet een deel kamperend.
Italië:
Ook geen gedoe met Kyra, en ik hou van Italië, maar ik vind het veel te warm in die periode, dus eigenlijk valt het alleen om die reden af.
Kortom: veel te veel keus
Wat zijn jullie ervaringen, wij zijn voorheen eigenlijk nooit met hond op vakantie gegaan,op de ene vakantie in Zweden na.
Waar zijn jullie naar toe geweest, wat kun je aanraden, of juist niet.
Nu ben ik aan het kijken voor leuke huisjes als we wel met de honden gaan. Nu zitten we met een aantal dingen:
- Kyra is niet overal welkom
- Sari is dan net een jaar
- het zal dan waarschijnlijk in het hoogseizoen zijn, dus juli/augustus
Waar hebben we al naar gekeken?
Frankrijk:
Lijkt me heerlijk, een huisje huren met omheinde tuin.
Nadeel: Kyra mag wel mee (ze heeft stamboom) maar ze moet overal aangelijnd en gemuilkorfd lopen. En dat is nu niet direct het idee van lekkere wandelingen maken.
Oostenrijk:
Staat hoog op mijn verlanglijstje, maar dan niet in groepsverband.
Nadeel: hoogzomer, en Sari is dan dus net een jaar. Is het niet meteen teveel om dan uren door de bergen te lopen.
België:
Heb een paar prachtige huizen gezien in de Ardennen. Mooi met omheinde tuin, jacuzzi in de tuin. Klinkt perfect dus. Maar toch krijg ik niet direct een jubelgevoel bij België.
Misschien vroeger te vaak in de Ardennen gekampeerd haha, maar het is er evengoed prachtig en geen gedoe met Kyra.
Zweden:
Zijn we een paar jaar terug met Kyra geweest, erg mooi. Dus dat is ook nog steeds een optie.
Al wordt het dan wel rondtrekken, al dan niet een deel kamperend.
Italië:
Ook geen gedoe met Kyra, en ik hou van Italië, maar ik vind het veel te warm in die periode, dus eigenlijk valt het alleen om die reden af.
Kortom: veel te veel keus
Wat zijn jullie ervaringen, wij zijn voorheen eigenlijk nooit met hond op vakantie gegaan,op de ene vakantie in Zweden na.
Waar zijn jullie naar toe geweest, wat kun je aanraden, of juist niet.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: Ervaringen/ tips gevraagd
Ardennen vind ik hartstikke leuk. Niet te ver weg, vaak prima te betalen en mooie omgeving. Oostenrijk trouwens ook fantastisch, maar wat je zegt over dat wandelen, ik weet niet hoe jullie het doen met Sari.. hier houd ik wel de rem een beetje op de pup het eerste jaar sowieso, dus dan zou oostenrijk wat teveel zijn, maar als je nu al volop wandelt (of tegen die tijd) dan zou het wel moeten kunnen, lijkt me..
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border collie
- Aantal honden: 4
http://levalyparadis.jimdo.com/
Huisje 4 en 5 hebben een eigen behendigheidsparcours
- Veronique & Kyra
- Zeer actief
Ik weet het, maar zitten compleet vol. In de zomer zelfs al tot 2014 en sommige weken van 2015Odi schreef:http://levalyparadis.jimdo.com/

Die gaat het dus niet worden de komende jaren haha.
Dat is dus wat mij een beetje tegen houd. Nu zal ze heus dan al een heel stuk kunnen lopen, maar én uren én in de bergen lijkt me wat veel.sbientje schreef:Ardennen vind ik hartstikke leuk. Niet te ver weg, vaak prima te betalen en mooie omgeving. Oostenrijk trouwens ook fantastisch, maar wat je zegt over dat wandelen, ik weet niet hoe jullie het doen met Sari.. hier houd ik wel de rem een beetje op de pup het eerste jaar sowieso, dus dan zou oostenrijk wat teveel zijn, maar als je nu al volop wandelt (of tegen die tijd) dan zou het wel moeten kunnen, lijkt me..
En echt tochtjes van een uur maken kan wel, maar dan kunnen we misschien beter 2014 naar Oostenrijk gaan.
- Jeannettebo
- Zeer actief
In Oostenrijk is genoeg te doen, ook met Sari. In elk geval als je via dogwalktrail de accomodatie zou huren, daar in de buurt is genoeg te doen. De kleine klamm in de buurt kan je makkelijk doen, je kan naar de krimmler wasserfalle, naar het wildtierpark, grossglockner kan ook, alleen dan geen grote wandeling, maar gewoon naar het franz-Joseph plateau. Dagje waterfietsen bij zell am see. Keertje met de lift omhoog en rustig naar beneden lopen bij de areitbahn. Andere lift naar boven pakken en neerzeilen op een terrasje naast de sneeuw, onderaan de gletscher van de kitsteinhorn.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino
Lagotto Romagnolo - Aantal honden: 4
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Scheelt mij weer typen.Jeannettebo schreef:In Oostenrijk is genoeg te doen, ook met Sari. In elk geval als je via dogwalktrail de accomodatie zou huren, daar in de buurt is genoeg te doen. De kleine klamm in de buurt kan je makkelijk doen, je kan naar de krimmler wasserfalle, naar het wildtierpark, grossglockner kan ook, alleen dan geen grote wandeling, maar gewoon naar het franz-Joseph plateau. Dagje waterfietsen bij zell am see. Keertje met de lift omhoog en rustig naar beneden lopen bij de areitbahn. Andere lift naar boven pakken en neerzeilen op een terrasje naast de sneeuw, onderaan de gletscher van de kitsteinhorn.

Wij zijn met Tapas in Oostenrijk geweest toen ze 4 maanden oud was, en hebben ons toen ook prima vermaakt, zonder haar te hoeven overbelasten.
Ik denk alleen dat het voor 2013 redelijk lastig wordt om in het hoogseizoen nog 1 van de acco's van DWT te kunnen boeken.
Overigens hoef je natuurlijk niets in groepsverband te doen Veronique, als je dat niet wil. Je kunt volstaan met het boeken van de accommodatie en het informeren naar leuke dingen te doen daar, voor zover het hierboven niet al vermeld staat.

- Veronique & Kyra
- Zeer actief
Dat klinkt nog best leuk!Jeannettebo schreef:In Oostenrijk is genoeg te doen, ook met Sari. In elk geval als je via dogwalktrail de accomodatie zou huren, daar in de buurt is genoeg te doen. De kleine klamm in de buurt kan je makkelijk doen, je kan naar de krimmler wasserfalle, naar het wildtierpark, grossglockner kan ook, alleen dan geen grote wandeling, maar gewoon naar het franz-Joseph plateau. Dagje waterfietsen bij zell am see. Keertje met de lift omhoog en rustig naar beneden lopen bij de areitbahn. Andere lift naar boven pakken en neerzeilen op een terrasje naast de sneeuw, onderaan de gletscher van de kitsteinhorn.
Ik was bang dat je dan niet echt leuke dingen kon doen omdat je vaak toch de langere tochten hebt.
Maar dit is meer dan ik dacht

Duitsland is lastig met Kyra. Ook muilkorfplicht

- Veronique & Kyra
- Zeer actief
Hoogseizoen maakt het inderdaad lastig, maar ik ga eens informeren.LongFields schreef:Scheelt mij weer typen.Jeannettebo schreef:In Oostenrijk is genoeg te doen, ook met Sari. In elk geval als je via dogwalktrail de accomodatie zou huren, daar in de buurt is genoeg te doen. De kleine klamm in de buurt kan je makkelijk doen, je kan naar de krimmler wasserfalle, naar het wildtierpark, grossglockner kan ook, alleen dan geen grote wandeling, maar gewoon naar het franz-Joseph plateau. Dagje waterfietsen bij zell am see. Keertje met de lift omhoog en rustig naar beneden lopen bij de areitbahn. Andere lift naar boven pakken en neerzeilen op een terrasje naast de sneeuw, onderaan de gletscher van de kitsteinhorn.![]()
Wij zijn met Tapas in Oostenrijk geweest toen ze 4 maanden oud was, en hebben ons toen ook prima vermaakt, zonder haar te hoeven overbelasten.
Ik denk alleen dat het voor 2013 redelijk lastig wordt om in het hoogseizoen nog 1 van de acco's van DWT te kunnen boeken.
Overigens hoef je natuurlijk niets in groepsverband te doen Veronique, als je dat niet wil. Je kunt volstaan met het boeken van de accommodatie en het informeren naar leuke dingen te doen daar, voor zover het hierboven niet al vermeld staat.
Groepsverband trekt ons niet zo, maar het is goed om te weten dat je ook alleen losse accommodatie kunt huren.
En anders eventueel buiten dwt om, er zal genoeg zijn in die regio denk ik.
Dank jullie wel alvast voor de tips

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino
Lagotto Romagnolo - Aantal honden: 4
Oostenrijk en Zwitserland niet?
Ik dacht als je op het terrein bent, dat ze dan zo mogen rondlopen? En dat het ook afhangt van naar welk deel van Duitsland je gaat?
Wij hebben twee Argentijnse Doggen en hebben ook zo'n probleempje.
Ik dacht als je op het terrein bent, dat ze dan zo mogen rondlopen? En dat het ook afhangt van naar welk deel van Duitsland je gaat?

- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Eric en ik houden daar ook helemaal niet van.Veronique & Kyra schreef: Groepsverband trekt ons niet zo, maar het is goed om te weten dat je ook alleen losse accommodatie kunt huren.
En anders eventueel buiten dwt om, er zal genoeg zijn in die regio denk ik.

Maar inmiddels zijn we er al helemaal aan gewend, en hebben we er nog leuke contacten aan overgehouden ook.
Er zijn in die regio vast wel andere accommodaties te huur, hoewel ik niet weet hoe veel er meer dan 1 hond toelaten maar dat is een kwestie van zoeken lijkt me.
DWT heeft ook nog een accommodatie die via hen ook vaak verhuurd wordt, dat is een appartement met heel groot terras met vrij uitzicht. Dit appartement heeft Yvette (Sita) samen met haar vriend al een paar keer gehuurd en bevalt hen ook heel goed, Misschien dat die nog vrij is in die periode, dat zou je via DWT wel kunnen navragen lijkt me.
- Jeannettebo
- Zeer actief
Dat is toch appartement Anna?
Verder vindt ik het voordeel van DWT dat ze veel weten waar je naar toe kan, kunnen ze evt dingen regelen en weet je gewoon dat het met de honden goed zit. Je kan ze trouwens ook een dagje inhuren voor een privéwandeling
Verder vindt ik het voordeel van DWT dat ze veel weten waar je naar toe kan, kunnen ze evt dingen regelen en weet je gewoon dat het met de honden goed zit. Je kan ze trouwens ook een dagje inhuren voor een privéwandeling

- Veronique & Kyra
- Zeer actief
De lodge zou in ieder geval nog vrij zijn volgens de site. We hebben 4 weken waarbij we kunnen.LongFields schreef:Eric en ik houden daar ook helemaal niet van.Veronique & Kyra schreef: Groepsverband trekt ons niet zo, maar het is goed om te weten dat je ook alleen losse accommodatie kunt huren.
En anders eventueel buiten dwt om, er zal genoeg zijn in die regio denk ik.![]()
Maar inmiddels zijn we er al helemaal aan gewend, en hebben we er nog leuke contacten aan overgehouden ook.
Er zijn in die regio vast wel andere accommodaties te huur, hoewel ik niet weet hoe veel er meer dan 1 hond toelaten maar dat is een kwestie van zoeken lijkt me.
DWT heeft ook nog een accommodatie die via hen ook vaak verhuurd wordt, dat is een appartement met heel groot terras met vrij uitzicht. Dit appartement heeft Yvette (Sita) samen met haar vriend al een paar keer gehuurd en bevalt hen ook heel goed, Misschien dat die nog vrij is in die periode, dat zou je via DWT wel kunnen navragen lijkt me.
De lodgecabin is 1 week ook nog vrij, dus er is nog wat mogelijk

- Veronique & Kyra
- Zeer actief
Oostenrijk kent die regel niet.Vitalia schreef:Oostenrijk en Zwitserland niet?
Zwitserland weer wel, ze mogen dus wel mee (mits stamboom) maar ook dan dus muilkorfplicht.
En dat staat me dus een beetje tegen.
Op eigen terrein zal het niet nodig zijn nee, maar als ik de honden mee neem wil ik ook dingen gaan doen en ze niet alleen bij het huisje houden.
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
O, dat is mooi dan. Als je prijs je niet te gortig wordt zou ik zelf The Lodge huren. Die is heerlijk ruim, heeft een superfijne veranda en apart smal terras aan de zonkant en heeft aparte slaapkamers, wij slapen altijd aan de ene kant in de slaapkamer boven, de honden aan de andere kant in de slaapkamer beneden.Veronique & Kyra schreef:De lodge zou in ieder geval nog vrij zijn volgens de site. We hebben 4 weken waarbij we kunnen.LongFields schreef:Eric en ik houden daar ook helemaal niet van.Veronique & Kyra schreef: Groepsverband trekt ons niet zo, maar het is goed om te weten dat je ook alleen losse accommodatie kunt huren.
En anders eventueel buiten dwt om, er zal genoeg zijn in die regio denk ik.![]()
The Logcabin is ook heel leuk maar best wel krap vind ik. Maar dat heeft ook wel weer zijn charmes.

Jeannette, ik bedoelde inderdaad appartement Anna.

- Veronique & Kyra
- Zeer actief
Volgende week wee ik pas of ik definitief vrij ben, dus dan zouden we dan kunnen boeken als het nog vrij is.LongFields schreef:O, dat is mooi dan. Als je prijs je niet te gortig wordt zou ik zelf The Lodge huren. Die is heerlijk ruim, heeft een superfijne veranda en apart smal terras aan de zonkant en heeft aparte slaapkamers, wij slapen altijd aan de ene kant in de slaapkamer boven, de honden aan de andere kant in de slaapkamer beneden.Veronique & Kyra schreef:De lodge zou in ieder geval nog vrij zijn volgens de site. We hebben 4 weken waarbij we kunnen.LongFields schreef:Eric en ik houden daar ook helemaal niet van.Veronique & Kyra schreef: Groepsverband trekt ons niet zo, maar het is goed om te weten dat je ook alleen losse accommodatie kunt huren.
The Logcabin is ook heel leuk maar best wel krap vind ik. Maar dat heeft ook wel weer zijn charmes.![]()
Jeannette, ik bedoelde inderdaad appartement Anna.
De prijs valt me op zich nog mee, ja het is veel geld. Maar het huisje wat we in de Ardennen gezien hebben zat ook op €1000 voor een week, dus daar had ik al rekening mee gehouden.
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
- Aantal honden: 1
Geloof niet dat je je met een éénjarige hond nou zoveel druk hoeft te maken om lange wandelingen.
Dus ik zou lekker voor Oostenrijk gaan, lijkt me prachtig in die periode.
Dus ik zou lekker voor Oostenrijk gaan, lijkt me prachtig in die periode.
-
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Schotse Collie
- Contacteer:
Wij reizen met onze hond(en) zowat gans Europa rond, sinds 20 jaar.
Wij zijn altijd op zoek naar logementen waar we rechtstreeks met de eigenaar de reservatie regelen.
Wij zijn zeker geen groepsmensen en daarnaast ook op privacy gesteld.
Enkele suggesties :
En tip voor een mooie B&B in Zuid Zweden :
www.ostangard.nu
Dit verblijf ligt buiten de bebouwde kom, midden de velden.
Op 5 minuten met de auto ben je in Skillinge vanwaar je onbeperkt kan wandelen langs de kustlijn.
De 3 zussen die deze B&B runnen hebben zelf een Duitse Staander draadhaar en kunnen je bijgevolg voor wandelingen met je hond heel wat tips geven.
Vanuit dit logement kan je heel de zuidkust van zweden verkennen.
En een chalet in Zweeds Lapland, 200 km. boven de noordpoolcirkel :
www.nikkaluokta.com
Toen wij er waren begin juli GEEN muggen
)
Vandaaruit kan je vlakke wandelingen maken, bergtochten, dagtochten...
Onlangs vond ik volgende website van Gabriela Kropitz met allemaal uiterst hondvriendelijke adressen in Oostenrijk :
www.hunde-urlaub.net/urlaub-mit-hund-in-oesterreich
Misschien een vraag, naast het feit dat je honden meegaan, welk eisen of wensen hebben jullie voor jezelf ?
Die vind ik minstens zo belangrijk
Vriendelijke groeten,
Anne en Evy onze Schotse Collie
Wij zijn altijd op zoek naar logementen waar we rechtstreeks met de eigenaar de reservatie regelen.
Wij zijn zeker geen groepsmensen en daarnaast ook op privacy gesteld.
Enkele suggesties :
En tip voor een mooie B&B in Zuid Zweden :
www.ostangard.nu
Dit verblijf ligt buiten de bebouwde kom, midden de velden.
Op 5 minuten met de auto ben je in Skillinge vanwaar je onbeperkt kan wandelen langs de kustlijn.
De 3 zussen die deze B&B runnen hebben zelf een Duitse Staander draadhaar en kunnen je bijgevolg voor wandelingen met je hond heel wat tips geven.
Vanuit dit logement kan je heel de zuidkust van zweden verkennen.
En een chalet in Zweeds Lapland, 200 km. boven de noordpoolcirkel :
www.nikkaluokta.com
Toen wij er waren begin juli GEEN muggen

Vandaaruit kan je vlakke wandelingen maken, bergtochten, dagtochten...
Onlangs vond ik volgende website van Gabriela Kropitz met allemaal uiterst hondvriendelijke adressen in Oostenrijk :
www.hunde-urlaub.net/urlaub-mit-hund-in-oesterreich
Misschien een vraag, naast het feit dat je honden meegaan, welk eisen of wensen hebben jullie voor jezelf ?
Die vind ik minstens zo belangrijk

Vriendelijke groeten,
Anne en Evy onze Schotse Collie
Mijn website : www.annedegraef.be
Mijn ( gratis ) e-boek met onze ervaringen ivm het meenemen van de hond op vakantie :
http://en.calameo.com/accounts/2534768
Mijn ( gratis ) e-boek met onze ervaringen ivm het meenemen van de hond op vakantie :
-
- Zeer actief
Thanks

Ik neem aan dat elke bungalow zelf ook nog omheind is? Dat kan ik in de gauwigheid niet vinden en is voor mij essentieel

Deze gaat op mijn lijstje erbij!
Suzanne
- Annemiek
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): American Staffordshire Terriers
- Contacteer:
Wij moesten Taiko alleen een muilkorf omdoen in Oostenrijk als we met de gondel meegingen.

Groetjes Annemieke
-
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Schotse Collie
- Contacteer:
In Oostenrijk geldt dat trouwens voor alle honden ongeacht ras of grootte.
Als je het openbaar vervoer gebruikt, moet de muilkorf aan.
Dus ook onze Schotse Collie moest een muilkorf aan, toen we een stoomtreintje namen.
Groetjes,
Anne en Schotse Collie Evy
Als je het openbaar vervoer gebruikt, moet de muilkorf aan.
Dus ook onze Schotse Collie moest een muilkorf aan, toen we een stoomtreintje namen.
Groetjes,
Anne en Schotse Collie Evy
Mijn website : www.annedegraef.be
- Veronique & Kyra
- Zeer actief
Dank jullie wel weer! Weer genoeg dingen om uit te zoeken
@Anne degraef:
Die links van Zweden zijn ook erg mooi, die ga ik zeker even verder bekijken
En wat wij verder zelf willen? Buiten het wandelen met de honden ook gewoon zelf ergens met een boekje buiten kunnen zitten. Lekker kunnen uiteten, terrasje pakken. Echt grote en extreem drukke steden bezoeken zal dan niet gebeuren, dat vind ik zelf niet prettig met 2 honden.
De accommodatie mag best wat luxe hebben. Wat ik zelf erg prettig vind is als het huisje een eigen tuin of grote veranda heeft oid. Als je dan lekker op je gemak zit te ontbijten dat de honden gewoon los kunnen lopen zonder dat ze meteen bij de buren zitten.
Vooral dus lekker tot rust komen, genieten van de omgeving, wat wandelen, op en rond het water vertoeven etc.
En over de muilkorf in de gondel dat vind ik dan weer geen probleem. Had inderdaad gelezen dat dat voor alle honden geld. Maar alle wandelingen met muilkorf zie ik gewoon niet zitten.

@Anne degraef:
Die links van Zweden zijn ook erg mooi, die ga ik zeker even verder bekijken

En wat wij verder zelf willen? Buiten het wandelen met de honden ook gewoon zelf ergens met een boekje buiten kunnen zitten. Lekker kunnen uiteten, terrasje pakken. Echt grote en extreem drukke steden bezoeken zal dan niet gebeuren, dat vind ik zelf niet prettig met 2 honden.
De accommodatie mag best wat luxe hebben. Wat ik zelf erg prettig vind is als het huisje een eigen tuin of grote veranda heeft oid. Als je dan lekker op je gemak zit te ontbijten dat de honden gewoon los kunnen lopen zonder dat ze meteen bij de buren zitten.
Vooral dus lekker tot rust komen, genieten van de omgeving, wat wandelen, op en rond het water vertoeven etc.
En over de muilkorf in de gondel dat vind ik dan weer geen probleem. Had inderdaad gelezen dat dat voor alle honden geld. Maar alle wandelingen met muilkorf zie ik gewoon niet zitten.
- Veronique & Kyra
- Zeer actief
Zeer waarschijnlijk gaat het Oostenrijk worden 
We hebben nu een optie staan voor een week in de Lodge. Echt super dat ze hem even in optie willen houden, ik hoor namelijk volgende week pas of mijn vakantie goedgekeurd is.

We hebben nu een optie staan voor een week in de Lodge. Echt super dat ze hem even in optie willen houden, ik hoor namelijk volgende week pas of mijn vakantie goedgekeurd is.
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Gaaf! En je wens voor een grote veranda komt daar ook uit. Het is een heerlijk huis, met alles wat je nodig hebt erin. Er is ook een stoomdouche in 1 van de 2 badkamers trouwens, nog wat extra luxe dus.Veronique & Kyra schreef:Zeer waarschijnlijk gaat het Oostenrijk worden

-
- Zeer actief
Oostenrijk is gaaf! En The Lodge ook, alleen is die altijd bezet als wij gaan
Opties zat daar in de buurt om te wandelen of gewoon lekker te luieren

Opties zat daar in de buurt om te wandelen of gewoon lekker te luieren

Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Sita schreef:Oostenrijk is gaaf! En The Lodge ook, alleen is die altijd bezet als wij gaan![]()

- Framboise
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradoodle
Mijn ouders verhuren hun huisje in Zuid-Frankrijk in de zomermaanden. Daar zit 4000m2 eigen grond bij en het is gelegen in een gebied met super veel natuur, waar eigenlijk nooit iemand komt, behalve een paar locals. Je zou Kyra hier prima los kunnen laten, als je de boel maar bij je hebt, indien je toch iemand tegenkomt die er een punt van maakt. Maar dat zal niet snel gebeuren.
Het is in een gehucht waar de andere (3) bewoners ook allemaal honden hebben, en dit huis wordt eigenlijk ook altijd verhuurd aan hondenbezitters. Er ligt ook standaard een grote bench onder de bank.
Ik geloof dat ze iets van €350 per week vragen in het hoofdseizoen, maar pin me hier niet op vast...
Mocht dit je iets lijken, dan kun je me natuurlijk even een pb sturen
Het is in een gehucht waar de andere (3) bewoners ook allemaal honden hebben, en dit huis wordt eigenlijk ook altijd verhuurd aan hondenbezitters. Er ligt ook standaard een grote bench onder de bank.
Ik geloof dat ze iets van €350 per week vragen in het hoofdseizoen, maar pin me hier niet op vast...
Mocht dit je iets lijken, dan kun je me natuurlijk even een pb sturen

- Magic
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
Wij zijn naar Oostenrijk gegaan toen Magic net een jaar was.
Hij vond het fantastisch
Hij vond het fantastisch

Iedere dag feest!
- Elvira
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): golden retriever
- Contacteer:
Engeland ? Kun je heerlijk wandelen, zeker niet te warm.
Ik zou wel in de eerste helft van Juli gaan, daarna gaan de Engelsen zelf op vakantie en is het drukker en duurder.

- Veronique & Kyra
- Zeer actief
Dank jullie wel allemaal voor de tips. Ik ga ze zeker onthouden voor andere jaren.
Voor volgend jaar heb ik mijn vakantie akkoord gekregen en zullen we dus naar Oostenrijk gaan
Vanavond even alles bevestigen!
Voor volgend jaar heb ik mijn vakantie akkoord gekregen en zullen we dus naar Oostenrijk gaan

Vanavond even alles bevestigen!