Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
reu krijgt penis niet terug
Moderator: moderatorteam
- Mirella
- Zeer actief
reu krijgt penis niet terug
over een uurtje naar de dierenarts.assistente kon me niet vertelle wat het kan zijn..
er blijft een stuk roze penis naar buiten bij Boris.is dik en pijnlijk.
Hij liet vannacht urine op bed lopen.Iemand ervaring mee?
er blijft een stuk roze penis naar buiten bij Boris.is dik en pijnlijk.
Hij liet vannacht urine op bed lopen.Iemand ervaring mee?
-
chrico
- Zeer actief
Re: reu krijgt penis niet terug
Nee maar wel succes zometeen. Arme man 
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- Mirella
- Zeer actief
dank je!
- semmyboy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): De duitse herdershond!
- Aantal honden: 2
Was hij ook helemaal groot en opgezwollen?
Kan best zijn dat hij een natte droom heeft gehad.
Sem heeft het 2 keer gehad, toen hij nog aan het dromen was,maakte hij ook van die rijbewegingen.
Daarna toen werd hij wakker, maar kreeg dat ding niet meer terug, pas na 5 minuten. Hij stond er heel zielig bij te kijken.
Heb het op internet opgezocht, zowel gecastreerde en intacte reuen kunnen daar last van hebben.
Je kan dat ding het beste koelen met een koud washandje
Sem heeft het 2 keer gehad, toen hij nog aan het dromen was,maakte hij ook van die rijbewegingen.
Daarna toen werd hij wakker, maar kreeg dat ding niet meer terug, pas na 5 minuten. Hij stond er heel zielig bij te kijken.
Heb het op internet opgezocht, zowel gecastreerde en intacte reuen kunnen daar last van hebben.
- Mirella
- Zeer actief
ja,is nog steeds groot en opgezwollen.is wel gecastreerd maar toch hitsig ivm loopse fleur.dus je zou wel eens gelijk kunnen hebben!semmyboy schreef:Was hij ook helemaal groot en opgezwollen?
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Beetje olie eroverheen gieten en zijn voorhuid die nu vast zit aan beide kanten beetje opentrekken zodat je langzaam zijn voorhuid over zijn gezollen penis kan schuiven.
Je kunt eerst ook een nat washandje op zijn pielemans leggen om de zwelling iets te verminderen.
Niet met ijskoud water natuulijk.
Soms dat lukt het ook wel als je hem even alleen meeneemt op een wandeling.
Beweging en afleiding krijgen ze ook wel een slappen en kan het voorhuid er weer overheen.
Als die voorhuid te strak zit kan ook zorgen dat de zwelling langer aanhoud.
Je kunt eerst ook een nat washandje op zijn pielemans leggen om de zwelling iets te verminderen.
Beweging en afleiding krijgen ze ook wel een slappen en kan het voorhuid er weer overheen.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- Miezemuis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
bouvierpoedel schreef:Beetje olie eroverheen gieten en zijn voorhuid die nu vast zit aan beide kanten beetje opentrekken zodat je langzaam zijn voorhuid over zijn gezollen penis kan schuiven.
- Hilly45
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schapendoes
- Aantal honden: 1
Wat sneu, ik heb er eerder van gehoord en hoorde toen ook hoe pijnlijk het voor de reu was. Hoop dat het euvel snel verholpen is zonder dramatische ingreep ofzo.

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Nee maar je hebt wel een zoon.Miezemuis schreef:bouvierpoedel schreef:Beetje olie eroverheen gieten en zijn voorhuid die nu vast zit aan beide kanten beetje opentrekken zodat je langzaam zijn voorhuid over zijn gezollen penis kan schuiven.
Als die voorhuid te strak zit kan ook zorgen dat de zwelling langer aanhoud.Ben nu even heel blij met mijn teefje
Kan het ook bij gebeuren ,stijve pielemans en een te nauwe voorhuid werk niet echt samen .

- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 0
Dat dingsemmyboy schreef: Je kan dat ding het beste koelen met een koud washandje
Ik hoop dat de da er iets aan kan doen, Mirella
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
- Miezemuis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
Nou dan mag ie toch echt zelf met de olie en washandjes aan de slag gaan....hahahahabouvierpoedel schreef:Nee maar je hebt wel een zoon.Miezemuis schreef:bouvierpoedel schreef:Beetje olie eroverheen gieten en zijn voorhuid die nu vast zit aan beide kanten beetje opentrekken zodat je langzaam zijn voorhuid over zijn gezollen penis kan schuiven.
Als die voorhuid te strak zit kan ook zorgen dat de zwelling langer aanhoud.Ben nu even heel blij met mijn teefje
![]()
Kan het ook bij gebeuren ,stijve pielemans en een te nauwe voorhuid werk niet echt samen .
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Ach het manneke en zijn moeder die hem geeneens wil ver;lossen van zijn ellende.Miezemuis schreef:Nou dan mag ie toch echt zelf met de olie en washandjes aan de slag gaan....hahahahabouvierpoedel schreef:Nee maar je hebt wel een zoon.Miezemuis schreef:bouvierpoedel schreef:Beetje olie eroverheen gieten en zijn voorhuid die nu vast zit aan beide kanten beetje opentrekken zodat je langzaam zijn voorhuid over zijn gezollen penis kan schuiven.
![]()

- Mirella
- Zeer actief
Nou jullie hadden gelijk hoor meneer had erg fijn gedroomd waarschijnlijk, was alweer goed voor we bij da waren en zij bevestigde dat haha..
- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 0
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
-
Wilm@
Dit gebeuren noem je, het hebben van een Spaanse kraag. Vraag mij niet waar die benaming vandaan komt want dat weet ik niet.Mirella schreef:Nou jullie hadden gelijk hoor meneer had erg fijn gedroomd waarschijnlijk, was alweer goed voor we bij da waren en zij bevestigde dat haha..
- Mirella
- Zeer actief
O ik zal is googlen!Wilm@ schreef:Dit gebeuren noem je, het hebben van een Spaanse kraag. Vraag mij niet waar die benaming vandaan komt want dat weet ik niet.Mirella schreef:Nou jullie hadden gelijk hoor meneer had erg fijn gedroomd waarschijnlijk, was alweer goed voor we bij da waren en zij bevestigde dat haha..
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Ja dat ritje DA had je jezelf kunnen besparen.Mirella schreef:Nou jullie hadden gelijk hoor meneer had erg fijn gedroomd waarschijnlijk, was alweer goed voor we bij da waren en zij bevestigde dat haha..
Vrienden gingen een keer in paniek met hun Aire naar de DA op zondag morgen.
Zagen gelijk een dode hond met een enorm hard groeiend gezwel.
De DA kwam er aan rijden terwijl hun net uitstapten en die deed de kofferbak open en heeft hartelijk zich eigen helemaal de hik gelachen.
En netjes gevraagd of ze zelf nooit sexuele voorlichting hadden gehad of ooit zelf iets van sex hadden.
Toen ze het nog niet snapte heeft hij maar geroepen dat de hond een stijve lul had.
Zijn toen alle 2 heel beschaamd en stilletjes ingestapt en halverwege zich ook het apelazerus hebben zitten lachen..

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Misschien meer voorkomend bij spanjaarden zo'n strak voorhuidje.?Wilm@ schreef:Dit gebeuren noem je, het hebben van een Spaanse kraag. Vraag mij niet waar die benaming vandaan komt want dat weet ik niet.Mirella schreef:Nou jullie hadden gelijk hoor meneer had erg fijn gedroomd waarschijnlijk, was alweer goed voor we bij da waren en zij bevestigde dat haha..

- Ayronna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
Ik dacht even aan iets heul anders bij de titel van dit topic
(Iets met dr af hakken ofzo
)
Maar fijn dat het zo simpel is opgelost
Maar fijn dat het zo simpel is opgelost
- Mirella
- Zeer actief
ik weet het kees haha..
en ayronna ik ben niet zo penisafpakkerig ingesteld hoor whaha..
en ayronna ik ben niet zo penisafpakkerig ingesteld hoor whaha..
-
chrico
- Zeer actief
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Wat heb ik een keurig ventje dan haha.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
- semmyboy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): De duitse herdershond!
Haha zo geil als boter dus!
Als het maar een fijne droom was haha
- Mirella
- Zeer actief
ik heb iig snel mn lakens verschoond whaha..semmyboy schreef:Haha zo geil als boter dus!
- Reny
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
Het komt bij de besten voor hoor
(Bob zat vast in een gat in een Ikeavoetbal, was erg aangenaam, blijkbaar, het bloedde ook nog
, gelukkig hadden wij een andere reueneigenaresse eerst gebeld
)
(Bob zat vast in een gat in een Ikeavoetbal, was erg aangenaam, blijkbaar, het bloedde ook nog
En de groeten van de mannen 

- Nel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): klein bruin bastaardje
Fijn dat ie er weer van af is...en dat je nu weet wat het is als het nog eens een keer gebeurt... 
-
ZorroMax
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Bulldog
Mijn reu heeft dit ook met enige regelmaat, en als jonge hond had hij een te nauwe opening waardoor de zwelling heel moeizaam wegtrok.
Inmiddels heeft meneer klapdeurtjes (een sneetje in de huid waardoor de voorhuid wijder is gemaakt) en is de voorhuid veel makkelijker over de piemel te trekken. Je wordt er handig in en de medewerking is groot, hondlief staat dan met een achterpoot omhoog zodat ik er goed bij kan.
Vaseline werkt ook goed....
Inmiddels heeft meneer klapdeurtjes (een sneetje in de huid waardoor de voorhuid wijder is gemaakt) en is de voorhuid veel makkelijker over de piemel te trekken. Je wordt er handig in en de medewerking is groot, hondlief staat dan met een achterpoot omhoog zodat ik er goed bij kan.
Vaseline werkt ook goed....
- Frenk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu
Frenk heeft het tot nu toe 2x gehad. Maar mooi dat ik daar niet aan ga hannessen.
Het trekt vanzelf weer weg.

-
Sietske
*proest* daar ging mijn theeZorroMax schreef:Inmiddels heeft meneer klapdeurtjes ....
- sTefaniA
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising stafford - maltezer
bouvierpoedel schreef:Misschien meer voorkomend bij spanjaarden zo'n strak voorhuidje.?Wilm@ schreef:Dit gebeuren noem je, het hebben van een Spaanse kraag. Vraag mij niet waar die benaming vandaan komt want dat weet ik niet.Mirella schreef:Nou jullie hadden gelijk hoor meneer had erg fijn gedroomd waarschijnlijk, was alweer goed voor we bij da waren en zij bevestigde dat haha..

De top zwelt op en geraakt niet meer terug naar binnen, net zoals een spaanse kraag, dan krijg je je kop ook niet meer door je trui met zo'n ding rond je nek.

[/url]