Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kalkoen
Moderator: moderatorteam
- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
Kalkoen
Ik ben bezig met een elaminatiedieet op basis van kalkoen.
Nu was ik begonnen met naturis kalkoen maar dat is maar zo weinig op voorraad, ik kan ook niet op tijd aan genoeg komen.
Wie weet er een ander merk kvv of een mix (hoeft niet compleet te zijn) op basis van enkel kalkoen?
Nu was ik begonnen met naturis kalkoen maar dat is maar zo weinig op voorraad, ik kan ook niet op tijd aan genoeg komen.
Wie weet er een ander merk kvv of een mix (hoeft niet compleet te zijn) op basis van enkel kalkoen?
- Nerazi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Afrikaan & Belg
- Aantal honden: 2
Re: Kalkoen
Carnibest geloof ik. http://www.carnibest.nl/hond.htm
Mijn moeder heeft een verkooppunt van Tinlo. Kan alleen niet op de site terug vinden of ze daar ook kalkoen hebben.
Ik kan haar wel even proberen te bellen en het vragen? Dan kun je gewoon bestellen wat je nodig hebt.
En ze woont in Lindenholt dus voor jou ook erg dichtbij om het op te halen.
Mijn moeder heeft een verkooppunt van Tinlo. Kan alleen niet op de site terug vinden of ze daar ook kalkoen hebben.
Ik kan haar wel even proberen te bellen en het vragen? Dan kun je gewoon bestellen wat je nodig hebt.
En ze woont in Lindenholt dus voor jou ook erg dichtbij om het op te halen.
- Mary
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- samantha!
- Zeer actief
Carnibest had ik inderdaad gevonden maar dat lust ie niet erg graag 
Voor als ik echt niets anders heb krijgt hij dat dus wel maar ik ben dus een beetje rond aan het kijken of er meer is wat hij wel lekker(der) vindt.
@Meghan: volgens mij heeft Tinlo geen kalkoen, maar als je even wilt vragen graag!
Voor als ik echt niets anders heb krijgt hij dat dus wel maar ik ben dus een beetje rond aan het kijken of er meer is wat hij wel lekker(der) vindt.
@Meghan: volgens mij heeft Tinlo geen kalkoen, maar als je even wilt vragen graag!
- samantha!
- Zeer actief
Ik ben net pas begonnen dus ik heb zojuist besloten dat ik over ga naar eend.
Dat is ook goed als elaminatiedieet en dan heb ik wat meer keus en het is makkelijker te krijgen.
Waarom maak ik het mezelf ook zo moeilijk

Dat is ook goed als elaminatiedieet en dan heb ik wat meer keus en het is makkelijker te krijgen.
Waarom maak ik het mezelf ook zo moeilijk
-
lets have fun
degomeat heeft ook een kalkoen versie
Kalkoen compleet 1000 gram
€3.51
Ingrediënten : Kalkoen, 75% kalkoenvlees, 20% kalkoenbot, 5% kalkoenorgaan, incl. 2,5% vitaminepremix. Zonder: bindmiddelen,geur- kleur- en smaakstoffen.
http://www.natuurlijkrauwvoer.nl/
Kalkoen compleet 1000 gram
€3.51
Ingrediënten : Kalkoen, 75% kalkoenvlees, 20% kalkoenbot, 5% kalkoenorgaan, incl. 2,5% vitaminepremix. Zonder: bindmiddelen,geur- kleur- en smaakstoffen.
http://www.natuurlijkrauwvoer.nl/
- Nerazi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Afrikaan & Belg
samantha! schreef:Ik ben net pas begonnen dus ik heb zojuist besloten dat ik over ga naar eend.
Waarom maak ik het mezelf ook zo moeilijk![]()
Tinlo heeft inderdaad geen kalkoen zover ik op de site kan zien. M'n moeder nam niet op maar die zal straks wel een keer terug bellen en dan kan ik het alsnog vragen, voor 't geval je toch weer van gedachten veranderd
-
Loek
- Zeer actief
www.degeomeat.nl heeft kalkoen kvvsamantha! schreef:Ik ben bezig met een elaminatiedieet op basis van kalkoen.
- Saschesfloor
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cairn Terrier
Tinlo heeft geen kalkoen, wel eend. Die aten mijn honden graag.
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the hart.
- samantha!
- Zeer actief
Dank jullie wel!
Oh daar kom ik regelmatig, eens kijken de volgende keer.Cleva schreef:Bij de kaupfland in kleve is eend redelijk goedkoop. Kalkoen ook.