Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Daar was ik weer

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Laura & Leroy
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouvier
Aantal honden: 1

Daar was ik weer

Ongelezen bericht door Laura & Leroy »

Daar was ik weer, noodgedwongen deze keer :(
Ik ben een poos niet op het forum geweest, druk druk. We zijn verhuist, werk gaat lekker en Leroy doet het fantastisch. Hij heeft zelfs al een nieuwe vriend in de buurt. Houd je vast - een (kruising?) Mastin Espagnol! Echt een gaaf beest. Leroy is niet zo van de honden met sterke karakters maar dit gaat ontzettend leuk. Is hij ook een keer het ukkie :mrgreen:

Maar nu lig ik op bed met (hoge) rugpijn en bar weinig te doen. Bah. Dus eindelijk weer de mogelijkheid om lekker te forummen, dat dan weer wel!

Met de iphone van meneer Laura, want internet doet het nog niet :s Lastig zeg, typen op zo'n ding.

Anyhow, fijn om weer terug te zijn :D
Och lieverd, ik kijk toch niet naar andere honden.
Afbeelding
P-tt
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kaninchen Teckel
Aantal honden: 2

Re: Daar was ik weer

Ongelezen bericht door P-tt »

Laura & Leroy schreef:Daar was ik weer, noodgedwongen deze keer :(
Ik ben een poos niet op het forum geweest, druk druk. We zijn verhuist, werk gaat lekker en Leroy doet het fantastisch. Hij heeft zelfs al een nieuwe vriend in de buurt. Houd je vast - een (kruising?) Mastin Espagnol! Echt een gaaf beest. Leroy is niet zo van de honden met sterke karakters maar dit gaat ontzettend leuk. Is hij ook een keer het ukkie :mrgreen:

Maar nu lig ik op bed met (hoge) rugpijn en bar weinig te doen. Bah. Dus eindelijk weer de mogelijkheid om lekker te forummen, dat dan weer wel!

Met de iphone van meneer Laura, want internet doet het nog niet :s Lastig zeg, typen op zo'n ding.

Anyhow, fijn om weer terug te zijn :D
Lekker toch dat Leroy zich zo goed heeft kunnen aarden en zelfs een nieuwe vriend heeft!
Balen van je rug, sterkte ermee :flower:

Enne welkom terug :W:
Afbeelding
Laura & Leroy
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouvier
Aantal honden: 1

Re: Daar was ik weer

Ongelezen bericht door Laura & Leroy »

Ja, echt heerlijk! Ik verwachtte dat hij hier waakser zou zijn omdat er meer te zien is maar hij doet het fantastisch. We kijken wel bij de overburen naar binnen en dat vond hij in het begin heel gek. Dan sloeg hij aan als de overbuuf door haar eigen huis liep..

De rug komt hopelijk binnenkort wel goed, maak maandag een afspraak met de kraker. Voor het eerst, reuze spannend maar als het helpt..
Och lieverd, ik kijk toch niet naar andere honden.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”