Colin komt uit Kimba in Spanje.
Jan en ik hebben er echt zin in om hem,tijdelijk,hier te hebben

Moderator: moderatorteam

Nee dat zijn littekens.Jacky schreef:aandoenlijk koppie. Wat zit er nou rond zijn neus, teken? of is dat de tekening van de vacht?
Ik geloof wel dat dat gaat lukken.mercedes2803 schreef:ohhhh wat een leukerd Tineke!
Ik ben reuze benieuwd hoe hij het gaat doen in je roedeltje, volgens mij wordt dat hartstikke gezellig en kan hij mooi beginnen te wennen aan Nederland

Nou mooie gelegenheid om een keer in het echt kennis met hem te maken nu hij naar Nederland komtSanne&Bo schreef:Aaaaah! Ik zat net op de site te kijken en hij sprak me zo aan!![]()
Wat toevallig!
Ik wilde al vragen of ik, wanneer hij beetje tot rust is gekomen, een keer bij hem mocht komen kijkentineke schreef:Nou mooie gelegenheid om een keer in het echt kennis met hem te maken nu hij naar Nederland komtSanne&Bo schreef:Aaaaah! Ik zat net op de site te kijken en hij sprak me zo aan!![]()
Wat toevallig!
Natuurlijk mag dat,misschien een keer een leuke wandeling samen plannenSanne&Bo schreef:Ik wilde al vragen of ik, wanneer hij beetje tot rust is gekomen, een keer bij hem mocht komen kijkentineke schreef:Nou mooie gelegenheid om een keer in het echt kennis met hem te maken nu hij naar Nederland komtSanne&Bo schreef:Aaaaah! Ik zat net op de site te kijken en hij sprak me zo aan!![]()
Wat toevallig!
Je zult hem vast snel een keer zienalm@ schreef:Hij is leuk Tienik ben heel benieuwd naar hem. Goede reis vanavond
Tuurlijktineke schreef:Je zult hem vast snel een keer zienalm@ schreef:Hij is leuk Tienik ben heel benieuwd naar hem. Goede reis vanavond

Het is onbekend hoe hij daaraan gekomen is ,het ogen als oude brandwonden maar zeker is dat dus ook niet.Inge O schreef:littekens? wat heeft het arme ding daarvoor moeten doen?
wat een lief kopje, het lijkt wel een kruising van crunch x dingo.
Doen weSanne&Bo schreef:Top idee!!
tineke schreef:Het is onbekend hoe hij daaraan gekomen is ,het ogen als oude brandwonden maar zeker is dat dus ook niet.Inge O schreef:littekens? wat heeft het arme ding daarvoor moeten doen?

Dit is zijn profiel in het asielJacky schreef:tineke schreef:Het is onbekend hoe hij daaraan gekomen is ,het ogen als oude brandwonden maar zeker is dat dus ook niet.Inge O schreef:littekens? wat heeft het arme ding daarvoor moeten doen?
stakker.
het is nog te vroeg voor ons, klinkt lullig maar eerst moeten de oude mannen er niet meer zijn.
zou hem zo meenemen. Val wel voor dit soort hondjes.
Hoe groot is hij ?
vanaf april 2011sonj@ schreef:Wat een leuk hondje. Zit hij al lang in het asiel?