We hebben toen en in de tussenliggende jaren vanalles geprobeerd, van afleiden en negeren tot boos worden. Heb van voer gewisseld om te kijken of het toch toevallig een allergie was maar niets hielp.
Ze doet het dagelijks maar met perioden is het erger.
Ze doet het als ze haar zin niet krijgt (als ze honger heeft maar het is nog geen etenstijd bijvoorbeeld), als ze wakker is en gegeten heeft en ik terug naar bed ja (dan wordt eerst alles gepoetst en daarna gaat ze door met haar voeten likken/bijten) of gewoon zomaar.
Haar voetjes zijn inmiddels bruinrood zoals witte hondjes dat bij hun 'tranen' hebben en er ontstaan zo nu en dan kleine wondjes.
Sinds 2 weken ligt ze nu in huis met sokjes aan, dat ging goed maar nu weet ze ineens hoe ze ze uit krijgt en kwam ik net boven waar ze op bed ligt en zijn weer alle voetjes nat...
Ik ben zo langzamerhand ten einde raad en heb haar nu haar muilkorf om gedaan maar dat kan natuurlijk ook niet..
De akita van mijn moeder had dit ook de laatste jaren en die hebben wat getobt samen, dat zie ik helemaal niet zitten! Na elke wandeling moest die in de soda en in het verband want die had echt ontstoken open wonden.
Iemand nog een idee of tip?

[/url]