Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Iemand bekend met k9 natural?

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

wiebel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herder mix Boef
Aantal honden: 1

Iemand bekend met k9 natural?

Ongelezen bericht door wiebel »

ik kwam k9 natural tegen en vroeg me af of iemand hier evaring mee heeft?
of ervaring met andere voedingen die gevriesdroogd zijn?

http://www.k9natural.nl/
Vijf goede redenen waarom K9 Natural zo gezond is voor uw hond:

Geen kunstmatige toevoegingen

Bevat geen granen, mais, soja, rijst of gluten

Bevat geen conserveringsmiddelen

Vers vlees van dieren door de natuur gevoed

Geschikt voor puppies, volwassen honden en senioren

K9Natural gevriesdroogd rundvlees heeft een lange houdbaarheidsdatum en is ideaal om mee te nemen op reis of vakantie. U hoeft alleen maar lauw water toe te voegen aan het gevriesdroogde hondenvoer en uw hond heeft een uitgebalanceerd rauw-voeder dieet!
In loving memory Tasio ??-??-???? - 29-4-2012 &
Buka 18-12-2000 - 29-9-2012
dekruijff-kynologie
Actief
Mijn ras(sen): Siberische husky
Aantal honden: 2
Contacteer:

Re: Iemand bekend met k9 natural?

Ongelezen bericht door dekruijff-kynologie »

ik ken het niet in de vorm van dat ik het zelf heb gegeven ik heb er wel van gehoord...

Het lijkt me aan de ene kant ideaal, want je kunt het makkelijker mee nemen dan vers vlees...

Het enige wat me opvalt is dat het maar 2soorten is, lam en rund. En dat bij een rauw voer dieet toch word geadviseerd 4 diersoorten te geven. Daarnaast zit er wel heel veel groentes en vruchten in, meer dan in een BARF of NRV dieet. En volgens mij is het vrij prijzig.

Dus waarom wil je dit geven? Voor mijn smaak valt dit tussen brokken en vers voer in.
"U wilt toch dat uw hond gehoorzaamt vanuit respect, en niet vanuit angst?!"
Hondenschool & Gedragsbegeleiding, Hulphonden en Webshop
Auteur van: "Bewust Leiderschap"
http://www.dekruijff-kynologie.nl
wiebel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herder mix Boef

Ongelezen bericht door wiebel »

dekruijff-kynologie schreef:ik ken het niet in de vorm van dat ik het zelf heb gegeven ik heb er wel van gehoord...

Het lijkt me aan de ene kant ideaal, want je kunt het makkelijker mee nemen dan vers vlees...

Het enige wat me opvalt is dat het maar 2soorten is, lam en rund. En dat bij een rauw voer dieet toch word geadviseerd 4 diersoorten te geven. Daarnaast zit er wel heel veel groentes en vruchten in, meer dan in een BARF of NRV dieet. En volgens mij is het vrij prijzig.

Dus waarom wil je dit geven? Voor mijn smaak valt dit tussen brokken en vers voer in.

wilde alleen weten of mensen hier ervaring mee hebben, wil het denk ik niet zelf gaan geven. heb namelijk nog geen hond en die gaat zeker in de pup tijd gewoon op vers.
vind het inderdaad wel prijzig.
In loving memory Tasio ??-??-???? - 29-4-2012 &
Buka 18-12-2000 - 29-9-2012
Meike
Zeer actief
Mijn ras(sen): Twee rasloze hondjes
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Meike »

Ik ben er bekend mee. Heb er voor een artikel op mijn site alles over uitgezocht en het ook gevoerd. Nu we op reis zijn heb ik het ook meegenomen voor als ik geen vlees kan vinden. Het bevalt me prima, maar je moet er meer van geven dan er op de verpakking wordt aangegeven, dit ervaren meer mensen en concludeer ik ook uit een berekening van het aantal kcal. Het artikel http://www.voerwijzer.com/hond/k9natural
Elvira
Zeer actief
Mijn ras(sen): golden retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elvira »

ik ken iemand die het gegeven heeft aan een klein hondje, anders ga je faliet. Ze moest bijna 2 x zo veel geven als aan gegeven wordt, waardoor het fors duurder uitvalt dan je voor gerekend wordt. Hond deed het er wel goed op, Ik heb weleens een proefzakje beloning gehad en dat vond Nelson heel erg lekker
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”